Lob & Kritik Allgemein

Dieses Thema im Forum "Lob & Kritik / praise & criticism" wurde erstellt von Wacken-Jasper, 07. August 2018.

1. KathrinW

KathrinW Newbie

Hallo. Leider versuche ich gerade über den Flohmarkt meine Karte weiterzugeben. Ich finde es jetzt sehr anstrengend, dass ich nun nicht mehr kommunizieren kann, wegen diesen Kriterien, die man erfüllen muss. Wir stehen davor Karte und Geld zu tauschen und jetzt kann ich nicht mehr kommunizieren. Das ist anstrengend und ich bin mir nicht sicher, ob die Person 5 Tage wartet, wenn sie einfach keine Antwort mehr bekommt. Wie kann ich Kontakt aufnehmen?

2. markwalsh99

markwalsh99 Newbie

I have a website metalfesteurope Do check it out. There's a GUIDE TO WACKEN 2019, What to Bring checklist, and Festival Calendar. Lots of useful pages on Metal Festivals.

3. Quark

Quark W:O:A Forumsstammgast

It wouldn't also happen to be the very same, you posted on the Hellfest forum?
    http://metalfesteurope.com/wp/2019/03/18/wacken-open-air-festival-guide/ (I changed the page of course ;) )

4. markwalsh99

markwalsh99 Newbie

Yep, that's the one. I've put a lot of effort into my Festival Guides and obviously want people to now read them and find them useful :)

Quark gefällt das.
  5. Quark

Well, since you brought it up, there's an error, or better said, an incomplete thing.
    Whereas the answer can be found here: https://www.wacken.com/en/all-information/woa-with-a-handicap/
    I reckon, that should be something! ;)

6. markwalsh99

markwalsh99 Newbie

Thanks, I think that page may be new as I couldn't find anything on Disabilities or Accessibility a few months ago.

I've updated my Wacken Guide :)

7. Quark

OK, one month probably, so you could be right. ;)

Diese Seite empfehlen