Varg "Greven" Vikernes!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Hammered_gods

W:O:A Metalmaster
5 Sep. 2002
8.131
0
81
39
Czech Republic
Website besuchen
Original geschrieben von viking4771
hm... so you can say hitler was also an intelligent person... but he even did bullshit...

Hitler knew what he is doing,cause he was intelligent.He wanted to put people together,and best way how to do it is "create" some enemy that would everybody hate.He was also rasistic cause he had bad experience with jews when he was younger,anyways,this is another long story.

FogWarrior

W:O:A Metalhead
24 Nov. 2001
1.656
0
61
Original geschrieben von Hammered_gods
Hitler knew what he is doing,cause he was intelligent.He wanted to put people together,and best way how to do it is "create" some enemy that would everybody hate.He was also rasistic cause he had bad experience with jews when he was younger,anyways,this is another long story.

Yes, I am also positive that Hitler wasn't dumb at all. Just a pity that his grandfather was most probably a Jew, hrhr...

viking4771

2 Jan. 2002
3.858
0
61
54
Krumbach/Schwaben
www.viking24.de
Original geschrieben von FogWarrior
Yes, I am also positive that Hitler wasn't dumb at all. Just a pity that his grandfather was most probably a Jew, hrhr...

hm right. but you wouldnt say that your a fan of hitler or his regime.
but when you say you´re a fan of burzum, thats a different?

und denkst du man kann die aktionen von burzum und co. mit dem gepose von hammerfall und bizkit vergleichen? dass das meiste im BM nur gepose ist, ist mir auch klar.

FogWarrior

24 Nov. 2001
1.656
0
61
Of course it was,but Mayhem were more extreme,and Mayhem were more worshipped.

Yes, since Mayhem were the founders of the new movement, but still Burzum and consequently Varg did get a lot of fame, too.

FogWarrior

24 Nov. 2001
1.656
0
61
Original geschrieben von viking4771
hm right. but you wouldnt say that your a fan of hitler or his regime.
but when you say you´re a fan of burzum, thats a different?

und denkst du man kann die aktionen von burzum und co. mit dem gepose von hammerfall und bizkit vergleichen? dass das meiste im BM nur gepose ist, ist mir auch klar.

No, you don't have to be a fan of Varg if you realize that he is quite intelligent. I'm a fan of Burzum because of the music and not of Varg's person...

Hm, schon der Ausdruck "Burzum und co." ist eigentlich Unsinn, da niemand sonst derart extrem war. Deshalb muss man auch zwischen Burzum und anderem BM-Gepose trennen...

Hammered_gods

5 Sep. 2002
8.131
0
81
39
Czech Republic
Website besuchen
Original geschrieben von FogWarrior
No, you don't have to be a fan of Varg if you realize that he is quite intelligent. I'm a fan of Burzum because of the music and not of Varg's person...

Hm, schon der Ausdruck "Burzum und co." ist eigentlich Unsinn, da niemand sonst derart extrem war. Deshalb muss man auch zwischen Burzum und anderem BM-Gepose trennen...

You don't need to like somebody ,even if you like his music....Eventhough,you can understand everything what he is about from his music, cause work is the mirror of personality of its creator.

FogWarrior

24 Nov. 2001
1.656
0
61
You don't need to like somebody ,even if you like his music....Eventhough,you can understand everything what he is about from his music, cause work is the mirror of personality of its creator.

Right!

Thordis V.

W:O:A Metalgod
25 Nov. 2001
51.157
0
121
43
Linz und Bern
www.myspace.com
Was ich weiß ist es nach norwegischen Recht so, wenn einer aus'm Knast ausbricht oder nimmer vom Freigang zurückkommt, kriegt er nicht mehr Strafe sondern sitzt seinige einfach weiter ab - zumindest habe ich das mal so in den 90igern gehört....

Lutherbock

3 Feb. 2003
9.265
1
83
40
Original geschrieben von Thordis V.
Was ich weiß ist es nach norwegischen Recht so, wenn einer aus'm Knast ausbricht oder nimmer vom Freigang zurückkommt, kriegt er nicht mehr Strafe sondern sitzt seinige einfach weiter ab - zumindest habe ich das mal so in den 90igern gehört....

die ham da angeblich noch mehr skurile gesetze.