The Wacken Hot Tub (General Chat)

Dieses Thema im Forum "Talk" wurde erstellt von Quark, 11. Juli 2013.

  1. agresionpower

    agresionpower W:O:A Metalgod

    Registriert seit:
    22. Juni 2005
    Beiträge:
    78.969
    Zustimmungen:
    450
    Yeah a cold with a bad throat ache.
     
  2. Quark

    Quark Der Beste

    Registriert seit:
    19. Juli 2004
    Beiträge:
    96.057
    Zustimmungen:
    2.368
    Ah,ok. Makes sense.
    Thank goodness you're corona free!
     
    smf4ever gefällt das.
  3. agresionpower

    agresionpower W:O:A Metalgod

    Registriert seit:
    22. Juni 2005
    Beiträge:
    78.969
    Zustimmungen:
    450
    Yeah I'm glad about it. Didn't think I had it, but better safe than sorry right.
     
    Quark gefällt das.
  4. Carpathian_Wolf

    Carpathian_Wolf W:O:A Metalmaster

    Registriert seit:
    21. Juli 2002
    Beiträge:
    21.532
    Zustimmungen:
    45
  5. agresionpower

    agresionpower W:O:A Metalgod

    Registriert seit:
    22. Juni 2005
    Beiträge:
    78.969
    Zustimmungen:
    450
    yeah life in 2020 is kinda boring isn't it :o
     
  6. Carpathian_Wolf

    Carpathian_Wolf W:O:A Metalmaster

    Registriert seit:
    21. Juli 2002
    Beiträge:
    21.532
    Zustimmungen:
    45
    Yup :D
     
  7. Quark

    Quark Der Beste

    Registriert seit:
    19. Juli 2004
    Beiträge:
    96.057
    Zustimmungen:
    2.368
    I'll try to make the best of it.
    Next week to Trier/Trèves in Germany.
     
  8. agresionpower

    agresionpower W:O:A Metalgod

    Registriert seit:
    22. Juni 2005
    Beiträge:
    78.969
    Zustimmungen:
    450
    just one more week until wacken :ugly:
     
  9. Quark

    Quark Der Beste

    Registriert seit:
    19. Juli 2004
    Beiträge:
    96.057
    Zustimmungen:
    2.368
    And all of a sudden, I might just enjoy it after all.

    And it has NOTHING to do with COVID19! (to make it worse)
    My best friend was supposed to come over, but then came the bad news about his father. Now he's not going anymore. Which is perfectly understandable, due to the circonstaces.
     
  10. Sepulchral Voice

    Sepulchral Voice Member

    Registriert seit:
    30. September 2016
    Beiträge:
    51
    Zustimmungen:
    27
    Anyone here watching the stream? Think we're
    coming up to about, umm... Day 129 of the SiP
    (Shelter-in-Place) directives here in California.
    We were briefly starting to reopen but that 2nd
    wave hit and everything got locked up again.


    Since I'm nine hours behind, I'm multi-tasking
    this time around. "Rockin' With Wacken" and
    "Wacken While Working" outta the home office
    I set up in the garage lol

    Hope you're all safe and got a good set-up for
    streaming the show this year. Good news about
    the festival this year, no lines for the bathroom,
    kitchen and drinks are self-serve!!

    - Sepulchral Voice
     
  11. perfectmansions

    perfectmansions W:O:A Metalmaster

    Registriert seit:
    28. Oktober 2014
    Beiträge:
    8.202
    Zustimmungen:
    5.185
    If I get to see some kind of Alice Cooper show later on then today will be a good day!

    Have a great day whatever you're doing :D
     
  12. agresionpower

    agresionpower W:O:A Metalgod

    Registriert seit:
    22. Juni 2005
    Beiträge:
    78.969
    Zustimmungen:
    450
    We've been semi open for a while but things are turning to shit again.
    Makes me wonder how long it's gonna take for things to be normal again. But I'm guessing we are lucky if things are back to normal early next year.

    I'm watching the stream on and off. I'm not interested in everything they're showing.
    there might be no lines in for the bathroom but for some reason the bathroom is just a dirty.... :ugly: :p :D
     
  13. Quark

    Quark Der Beste

    Registriert seit:
    19. Juli 2004
    Beiträge:
    96.057
    Zustimmungen:
    2.368
    No. Too tired, and I've had a shit message today. Meaning, I'll have to make a "return" next Wednesday to NL.
     
  14. Darkfang

    Darkfang W:O:A Metalhead

    Registriert seit:
    27. Juli 2013
    Beiträge:
    1.172
    Zustimmungen:
    78
    hey everyone!. Been a while I did not post.. I missed all the Wacken World Wide so far (I was on the road) but i'm now at home and I will be watching at the stream tomorrow! (Saturday)
     
  15. Darkfang

    Darkfang W:O:A Metalhead

    Registriert seit:
    27. Juli 2013
    Beiträge:
    1.172
    Zustimmungen:
    78
    ... and damn I missed Wacken.. I might try to find a ticket for 2021.
     

Diese Seite empfehlen