sirmulkalot
Member
- 7 Sep. 2021
- 70
- 17
- 23
- 46
Haha i know just joking, you didn't miss muchah well, after attending 13 editions it was about time something like this happened

Haha i know just joking, you didn't miss muchah well, after attending 13 editions it was about time something like this happened
Haha i know just joking, you didn't miss much![]()
I actually stayed awake.My guess would be, @Quark drank a few beer and fell asleep somewhere.
Then you drank a couple of more beers and fell asleep somewhere.
Well no as I didn't but I was mostly gone from near end of last band so you are both incorrect in your assumption. Get better solving thingsI actually stayed awake.
But apart from that, more or less correct.
T'as déjà été à Graspop?Hello ! It's been a while! This is the time of the year where I'm watching Harry Metal giving us update about the setup of the festival.
This gives me FOMO.. But i'm fine, hahah.
I wanted to do something different for 2026 like Hellfest but i did not get a ticket. Maybe Graspop but not a fan of the location.
Maybe Wacken Anniversary if the line-up is great
Non, jamais. Ca vaut la peine ?T'as déjà été à Graspop?
Ça, oui. Mais en soit, c'est près d'un forêt. Et point de vue accès, vachement plus facile que le Hellfest.Non, jamais. Ca vaut la peine ?
Je trouvais l'endroit "ordinaire", dans un quartier industriel..
Ça va bien. L'aîné est à l'Autriche pour le moment, et le reste de la famille ici. Ils porteront en août pour la France, moi je reste à la maison pour les animaux. Et je vais à Wacken avant.Nous regardons nos possibilités mais clairement, nous voulons aller dans un festival europeen en 2026.
On se tient au courant.
À part ca, toute la famille va bien ?