jah voor een blondje ben ik soms best slimsxabbi schrieb:linkt mij als een pracht idee in de oren![]()

Nemesiss schrieb:jah voor een blondje ben ik soms best slim
(ok ik ben donkerblond en gedeeltelijk zwart dus kunstmatige intelligentie)
hoezo.... heb net weer me zwarte helft bij geverfd..... zaterdag....sxabbi schrieb:volgens bij wordt het dan tijd dat jij je haar weer gaat verven

Nemesiss schrieb:hoezo.... heb net weer me zwarte helft bij geverfd..... zaterdag....![]()
had wel geantwoord maar volgens mij in het andere topic.... nope heb 1349 wel gezien tijdens de no mercy tour.... dat was trouwens ook meteen de eerste keersxabbi schrieb:maar nou heb ik nog steets geen andwoord op de vraag of jij vorgjaar 1349 & gorototh hebt gezien
dat bedoel ik.... mij een beetje vals beschuldigen... en aan je avatar te zien ben je blonder dan iksxabbi schrieb:oke sorry ik heb niks gezecht. (ben zelf ook blond)

Nemesiss schrieb:dat bedoel ik.... mij een beetje vals beschuldigen... en aan je avatar te zien ben je blonder dan ik![]()
graag gedaan....sxabbi schrieb:en bedank. en ik ben er trots op ook

Nemesiss schrieb:graag gedaan....
mijn eigen kleur is zo'n saaie egale kleur die niet te defineren is.... dus ik heb het al rood, bruin, blonder gehad en nu is de onderste helft zwart![]()
tot op me bh bandje....ongeveer....sxabbi schrieb:oke klinkt gaaf, maar is dan ook nog een beeltje lang of valt dat tegen?
Nemesiss schrieb:tot op me bh bandje....ongeveer....
jah moet ik het opmeten anders..... vanaf waar meet je dan... de basis van je nek of het topje van je hoofd...sxabbi schrieb:oke. het is wel een apparte maatstaaf die je neemd moet ik zegen maar oke