ik hang er bijna altijd.... en ik werk er op vrijdagavond(meestal) of zaterdagavond(soms) en zondagmiddag...sxabbi schrieb:zal het overwegen wanneer hang jij in de bewusten kroeg? en hoe heet de bewusten kroeg?
en de kroeg heet asgard...
ik hang er bijna altijd.... en ik werk er op vrijdagavond(meestal) of zaterdagavond(soms) en zondagmiddag...sxabbi schrieb:zal het overwegen wanneer hang jij in de bewusten kroeg? en hoe heet de bewusten kroeg?
kijk maar.... dan kijk ik of ik een slaapplaats voor je kan regelensxabbi schrieb:oke zal er over denken
Nemesiss schrieb:kijk maar.... dan kijk ik of ik een slaapplaats voor je kan regelen![]()
gezellig.... misschien zouden we er een meet van kunnen maken aangezien quark en AP ook nog langs zouden komen.... ik geloof dat winterslaap misschien ook mee kwam... of was dat weer naar quark toe???sxabbi schrieb:en dat is een deal
Nemesiss schrieb:gezellig.... misschien zouden we er een meet van kunnen maken aangezien quark en AP ook nog langs zouden komen.... ik geloof dat winterslaap misschien ook mee kwam... of was dat weer naar quark toe???
ik zit tussen 3 topics en 3 forums.... ach.... is goed.... zullen we gewoon maar een nieuwe openen????sxabbi schrieb:klinks goed
ps zullen we het gewoon een nieuwforum open of op een ende zelfde verder kletsen woord er een beetje ziek van steets heen en weer te moeten gaan
Nemesiss schrieb:ik zit tussen 3 topics en 3 forums.... ach.... is goed.... zullen we gewoon maar een nieuwe openen????
nouja we kunnen ook gewoon hierin verder gaan.... dit is tenslotte het officiele nederlands topicsxabbi schrieb:is goed open jij een nieuwe?
Nemesiss schrieb:nouja we kunnen ook gewoon hierin verder gaan.... dit is tenslotte het officiele nederlands topic
geen idee.... weet wel dat ie de laatste paar keer flink traag is bij mij.....meeeiuw schrieb:mensen mag ik wat vragen...uhmm kijk mijn itnernet wil de site niet meer openen van wacken hijverbreekt steeds de verbinding met de site en het maakt niet uit of ik me standaart internet browser(firefox) of die van eexployer gebruikt..waar ligt het dan aan ik kan het porbleem niet vinden
is goed....sxabbi schrieb:is goed dan gaan we van nu af hier verder