Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
sxabbi schrieb:
zal het overwegen wanneer hang jij in de bewusten kroeg? en hoe heet de bewusten kroeg?
ik hang er bijna altijd.... en ik werk er op vrijdagavond(meestal) of zaterdagavond(soms) en zondagmiddag...
en de kroeg heet asgard...

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
sxabbi schrieb:
en dat is een deal
gezellig.... misschien zouden we er een meet van kunnen maken aangezien quark en AP ook nog langs zouden komen.... ik geloof dat winterslaap misschien ook mee kwam... of was dat weer naar quark toe???

sxabbi

W:O:A Metalhead
26 Apr. 2006
129
0
61
Nemesiss schrieb:
gezellig.... misschien zouden we er een meet van kunnen maken aangezien quark en AP ook nog langs zouden komen.... ik geloof dat winterslaap misschien ook mee kwam... of was dat weer naar quark toe???

klinks goed
ps zullen we het gewoon een nieuwforum open of op een ende zelfde verder kletsen woord er een beetje ziek van steets heen en weer te moeten gaan

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
sxabbi schrieb:
klinks goed
ps zullen we het gewoon een nieuwforum open of op een ende zelfde verder kletsen woord er een beetje ziek van steets heen en weer te moeten gaan
ik zit tussen 3 topics en 3 forums.... ach.... is goed.... zullen we gewoon maar een nieuwe openen????

meeeiuw

W:O:A Metalhead
mensen mag ik wat vragen...uhmm kijk mijn itnernet wil de site niet meer openen van wacken hijverbreekt steeds de verbinding met de site en het maakt niet uit of ik me standaart internet browser(firefox) of die van eexployer gebruikt..waar ligt het dan aan ik kan het porbleem niet vinden

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
meeeiuw schrieb:
mensen mag ik wat vragen...uhmm kijk mijn itnernet wil de site niet meer openen van wacken hijverbreekt steeds de verbinding met de site en het maakt niet uit of ik me standaart internet browser(firefox) of die van eexployer gebruikt..waar ligt het dan aan ik kan het porbleem niet vinden
geen idee.... weet wel dat ie de laatste paar keer flink traag is bij mij.....