mooi neem dan wel schone kleding mee als je deze kant op komt.... anders krijg je het zo koud....sxabbi schrieb:oke geloof niet dat ik dat erg vind![]()

mooi neem dan wel schone kleding mee als je deze kant op komt.... anders krijg je het zo koud....sxabbi schrieb:oke geloof niet dat ik dat erg vind![]()

Nemesiss schrieb:mooi neem dan wel schone kleding mee als je deze kant op komt.... anders krijg je het zo koud....![]()

dan heb ik ook meteen een slaapplaats voor je...sxabbi schrieb:zal er aan denken.
maar ik was in de veronderstelling dat je me dan ook wel meteen ging warmhouden![]()

Nemesiss schrieb:dan heb ik ook meteen een slaapplaats voor je...![]()

Nemesiss schrieb:mag jij mij ook warm houden

heej dat is een wisselwerking hoor....sxabbi schrieb:dat is nou dus altijd het gemene er aan denk ik eindelijk iemand gevonden te hebben die mij warm wil houden moet ik haar weer warm houden![]()
maar oke ik zal het in overweging nemen
..... maar ik er voor zorgen dat je het heeeeeel warm krijgt 
Nemesiss schrieb:oh btw.... ik heb de post gevonden van welke ondertitel bij welke postcount hoort
postcountondertitel
oow ok ik ben al bijna WOA metelheadsxabbi schrieb:mooi zal er ff op kijken. maar vrees dat ik zo wie zo nog heel veel moet gaan posten

nog 20 posts en je zit ook al op WOA MetalHead....sxabbi schrieb:mooi zal er ff op kijken. maar vrees dat ik zo wie zo nog heel veel moet gaan posten
dat zeg ik......sxabbi schrieb:oow ok ik ben al bijna WOA meatelhead![]()