Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Quark schrieb:
Voorbeeldje: Vorig jaar met het EU-referendum, kon ik gewoon stemmen. Ben daarvoor wel naar NL moeten gaan, maar heb gewoon gestemd. (nee btw). M'n vrouw had in deze pech, de Belgen deden geen referendum, en dus mocht ze toekijken.

ah ok, en kan je dan ook gewoon stemmen voor de verkiezingen in nederland?
voor het parlement bedoel ik dan

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.892
8.599
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
agresionpower schrieb:
ah ok, en kan je dan ook gewoon stemmen voor de verkiezingen in nederland?
voor het parlement bedoel ik dan
Ja. Zolang ik Nederlander ben, blijf ik stemrecht in Nederland houden m.u.v. gemeenteraadsverkiezingen. (omdat ik niet in een Nederlandse gemeente woon)

Als ik Belg zou worden, dan niet meer natuurlijk! (maar ik blijf gewoon NL'er)

sxabbi

W:O:A Metalhead
26 Apr. 2006
129
0
61
Nemesiss schrieb:
uhm bij mij in de kroeg komen... want wij hebben ongeveer 80 verschillende bieren waarvan de meeste uit belgie komen.... maar je zit nog wel lekker in nederland :p

en waar woond "bij mij in de kroeg"?? ;)

sxabbi

W:O:A Metalhead
26 Apr. 2006
129
0
61
zal het overwegen wanneer hang jij in de bewusten kroeg? en hoe heet de bewusten kroeg?