Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

sxabbi

W:O:A Metalhead
26 Apr. 2006
129
0
61
Nemesiss schrieb:
jah voor een blondje ben ik soms best slim :p

(ok ik ben donkerblond en gedeeltelijk zwart dus kunstmatige intelligentie)

volgens bij wordt het dan tijd dat jij je haar weer gaat verven

sxabbi

26 Apr. 2006
129
0
61
maar nou heb ik nog steets geen andwoord op de vraag of jij vorgjaar 1349 & gorototh hebt gezien

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
sxabbi schrieb:
maar nou heb ik nog steets geen andwoord op de vraag of jij vorgjaar 1349 & gorototh hebt gezien
had wel geantwoord maar volgens mij in het andere topic.... nope heb 1349 wel gezien tijdens de no mercy tour.... dat was trouwens ook meteen de eerste keer

sxabbi

26 Apr. 2006
129
0
61
Nemesiss schrieb:
graag gedaan....

mijn eigen kleur is zo'n saaie egale kleur die niet te defineren is.... dus ik heb het al rood, bruin, blonder gehad en nu is de onderste helft zwart :D

oke klinkt gaaf, maar is dan ook nog een beeltje lang of valt dat tegen?

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
sxabbi schrieb:
oke. het is wel een apparte maatstaaf die je neemd moet ik zegen maar oke
jah moet ik het opmeten anders..... vanaf waar meet je dan... de basis van je nek of het topje van je hoofd...

het valt toch zeker zo'n 10 tot 15 cm over mijn schouders.... dat beter??? :D