Weer in Nederland. (Consulaat/Ambassade)agresionpower schrieb:ah ok vandaar.
en voor europese verkiezingen?
Weer in Nederland. (Consulaat/Ambassade)agresionpower schrieb:ah ok vandaar.
Voorbeeldje: Vorig jaar met het EU-referendum, kon ik gewoon stemmen. Ben daarvoor wel naar NL moeten gaan, maar heb gewoon gestemd. (nee btw). M'n vrouw had in deze pech, de Belgen deden geen referendum, en dus mocht ze toekijken.agresionpower schrieb:ah ok vandaar.
Quark schrieb:Voorbeeldje: Vorig jaar met het EU-referendum, kon ik gewoon stemmen. Ben daarvoor wel naar NL moeten gaan, maar heb gewoon gestemd. (nee btw). M'n vrouw had in deze pech, de Belgen deden geen referendum, en dus mocht ze toekijken.
Ja. Zolang ik Nederlander ben, blijf ik stemrecht in Nederland houden m.u.v. gemeenteraadsverkiezingen. (omdat ik niet in een Nederlandse gemeente woon)agresionpower schrieb:ah ok, en kan je dan ook gewoon stemmen voor de verkiezingen in nederland?
voor het parlement bedoel ik dan
Quark schrieb:Ja. Zolang ik Nederlander ben, blijf ik stemrecht in Nederland houden m.u.v. gemeenteraadsverkiezingen. (omdat ik niet in een Nederlandse gemeente woon)
Als ik Belg zou worden, dan niet meer natuurlijk! (maar ik blijf gewoon NL'er)
Nemesiss schrieb:smogus.....
Jah quark is een kaaskop die van 2 walletjes eet....slim bekeken quark
![]()
uhm bij mij in de kroeg komen... want wij hebben ongeveer 80 verschillende bieren waarvan de meeste uit belgie komen.... maar je zit nog wel lekker in nederlandsxabbi schrieb:leg is uit hoe wij dat ook voorerlkaar krijgen![]()
Nemesiss schrieb:uhm bij mij in de kroeg komen... want wij hebben ongeveer 80 verschillende bieren waarvan de meeste uit belgie komen.... maar je zit nog wel lekker in nederland![]()
Nemesiss schrieb:
oooohhhh den haag is te doen.... dus je komt gewoon een keer gezellig langs???sxabbi schrieb:zo ver is dat nou ook weer niet bevind me momenteel in Den Haag daar woon ik namelijk ook.