nouja nog niet.... maar het zou een mogelijkheid zijn....Quark schrieb:Maar je hebt wel gevist op die manier!!!
waar gaat dit gesprek eigenlijk nog over....????
nouja nog niet.... maar het zou een mogelijkheid zijn....Quark schrieb:Maar je hebt wel gevist op die manier!!!
weet niet/geen meningNemesiss schrieb:nouja nog niet.... maar het zou een mogelijkheid zijn....
waar gaat dit gesprek eigenlijk nog over....????
volgens mij hebben wij die net gehad.... een paar weken terug geloof ik...Quark schrieb:weet niet/geen mening
U mag stemmen ergens in oktober tijdens de gemeenteraadsverkiezingen.
Da kan, maar wij moeten nog. En ik moet me nog op de kieslijst laten plaatsen, anders mag ik nog nie eens stemmen! Ach, nog 3 maand te gaan.Nemesiss schrieb:volgens mij hebben wij die net gehad.... een paar weken terug geloof ik...![]()
kieslijst??? raar geregeld.... waarom doen ze dat niet net zo als in ned???Quark schrieb:Da kan, maar wij moeten nog. En ik moet me nog op de kieslijst laten plaatsen, anders mag ik nog nie eens stemmen! Ach, nog 3 maand te gaan.
Nemesiss schrieb:kieslijst??? raar geregeld.... waarom doen ze dat niet net zo als in ned???
't IS precies zo geregeld als in Nederland!!! Ik, als EU-onderdaan, die GEEN Belg is, moet me inschrijven om te kiezen. Dat wordt in Nederland ook zo geddaan. M'n vrouw moet niks doen voor te moeten stemmen, maar hadden we in NL gewoond, had ze zich ook moeten inschrijven op 'n kieslijst, omdat ze weer geen NL'er is.Nemesiss schrieb:kieslijst??? raar geregeld.... waarom doen ze dat niet net zo als in ned???
Quark schrieb:'t IS precies zo geregeld als in Nederland!!! Ik, als EU-onderdaan, die GEEN Belg is, moet me inschrijven om te kiezen. Dat wordt in Nederland ook zo geddaan. M'n vrouw moet niks doen voor te moeten stemmen, maar hadden we in NL gewoond, had ze zich ook moeten inschrijven op 'n kieslijst, omdat ze weer geen NL'er is.
Snapt ge???
Bonjour btw.