Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.811
7.658
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Iscariot schrieb:
Het lijkt wel of ik de enige nederlandstalige hier ben die een kaartje gekocht heeft :p Maar dat maakt niet uit hoor. Je hebt het verdient.

Je vergeet trouwens de nog Nederlands sprekende mensen uit het voormalige Nederlands Indie, nu Indonesie en alle Nederlandse emigranten die zich in Australie, Canada of waar dan ook bevinden:)

En Wacken, het is elke keer wel leuk hoor maar na een aantal keer heb ik het eigenlijk ook wel een keer gezien en wil ik misschien wat andere dingen bezoeken. En ik ben maar een student dus ik moet keuzes maken want heb geen geld voor alle leuke dingen in het leven:)
OK, kan ik ergens wel inkomen. Een reden des te meer om volgend jaar naar Dong te komen. Die prijzen betaal je dus nergens in NL of in B! Want waar betaal je 16€ voor 2 dagen? Zelfs Graspop was al €103 !!!!!

En ja, studenten hebben 't nu eenmaal nie gemakkelijk. Da's geweten. Maar mss kan ik volgend jaar qua vervoer iets regelen. Ik mag met de trein toch een persoon gratis meenemen, en van hieruit sturen ze me toch steeds via NL.
Maar da's voor volgend jaar.

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
47
nederland
Quark schrieb:
Zal maar nie vragen hoe je daar aan geraakt bent.
Als alles meezit, zou ik héél mss. ook backstagekaarten krijgen, maar in elk geval al gewone kaarten. Da's al wat. Nu alleen nog hopen dat Helm rijdt naar Wacken, anders moet ik heel rap 'n trein boeken, en da gaat me vrees ik klauwen geld kosten! (hoewel ik liever met de trein ga, maar da's 'n ander verhaal.)

volledig legaal hoor!!! :D

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
47
nederland
Quark schrieb:
Hey, je denkt toch niet dat ik al die zooi vertaald heb voor Winterslaap en jou alleen???

Er zijn in Europa (sommetje)15.000.000 Nederlanders en 6.000.000 Vlamingen die van huis uit Nederlands praten. Tel daar de Afrikanen (Suid Afrika, daar ons ook Afrikaans praat) en die verdwaalde Brusselaars bij, dan he'k nie voor niks werk geleverd! :D

En hoezo je laatste W:O:A? Te duur en te ver?

Edit: Ik vergeet de Surinamers, de (benedenwindse) antilianen.

....en ik maar denken dat je t speciaal voor ons had gedaan zeg :D

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.811
7.658
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Winterslaap schrieb:
joh! wie waren er dan?? heus niet schieuwnierig ofzo...haha :D
Helm, Shizzo, Villeman, WarriorPrincess, Hammered Gods, Karsten, Schweinchen, PainOfSulvation, Fallen One, Toffi Fee, Tomatentöter, en nog meer, van wie ik ff de naam nie meer weet. Maar je had er gewoon kunnen bij zijn.

Edit: En zeker niet te vergeten Schlossvippach. Zonder hem was ik er nooit geraakt.

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
47
nederland
Quark schrieb:
Helm, Shizzo, Villeman, WarriorPrincess, Hammered Gods, Karsten, Schweinchen, PainOfSulvation, Fallen One, Toffi Fee, Tomatentöter, en nog meer, van wie ik ff de naam nie meer weet. Maar je had er gewoon kunnen bij zijn.

Edit: En zeker niet te vergeten Schlossvippach. Zonder hem was ik er nooit geraakt.

joh! :eek: das een heleboelie zeg!!! das wel gezellig! maar ja...ik ging al naar Graspop...ga naar Wacken en ook nog naar Summerbreeze....kan nie alles he ;) was t maar zo :D ik vind 3 grote festivals al veel eigenlijk ..maar das nie erg...ik heb er zin an :D hoelang nog tot Wacken???? :D :D

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
47
nederland
Quark schrieb:
2 Weken.

Nu nog iem. vinden die me mss wil menemen, zoda'k op tijd aankom, anders rap een trein boeken.

oow...heb je al gekeken bij de carshares?? vast wel... ik ga met vrienden met een busje en ik geloof dat die vol zit...kan t nog wel even navragen...maar ja...die rijdt natuurlijk niet vanuit Belgie...ik denk die vol zit hoor :(