OK, kan ik ergens wel inkomen. Een reden des te meer om volgend jaar naar Dong te komen. Die prijzen betaal je dus nergens in NL of in B! Want waar betaal je 16€ voor 2 dagen? Zelfs Graspop was al €103 !!!!!Iscariot schrieb:Het lijkt wel of ik de enige nederlandstalige hier ben die een kaartje gekocht heeft Maar dat maakt niet uit hoor. Je hebt het verdient.
Je vergeet trouwens de nog Nederlands sprekende mensen uit het voormalige Nederlands Indie, nu Indonesie en alle Nederlandse emigranten die zich in Australie, Canada of waar dan ook bevinden
En Wacken, het is elke keer wel leuk hoor maar na een aantal keer heb ik het eigenlijk ook wel een keer gezien en wil ik misschien wat andere dingen bezoeken. En ik ben maar een student dus ik moet keuzes maken want heb geen geld voor alle leuke dingen in het leven
En ja, studenten hebben 't nu eenmaal nie gemakkelijk. Da's geweten. Maar mss kan ik volgend jaar qua vervoer iets regelen. Ik mag met de trein toch een persoon gratis meenemen, en van hieruit sturen ze me toch steeds via NL.
Maar da's voor volgend jaar.