Quark schrieb:En als wij (Iscariot, jij, ik en diegene die ik wel 's eerder heb gezien, maar die-e z'n naam ik nu kwijt ben, nu vaker hier posten, en met de vertaling van de W:O:A-site in het Nederlands wat meer Nederlanders/Belgen aantrekt, kan deze thread nog 's iets worden ook nog.
Ondertussen begin ik de Duitstaligen in het Duitse forum alvast wat aan mijn Vlaams/Nederlands te laten wenne.
Of dat iets helpt wee'k niet, maar allez, 't is te proberen.
*slap* Des hef ich mir decht! Ein Spion!Quark schrieb:Ondertussen begin ik de Duitstaligen in het Duitse forum alvast wat aan mijn Vlaams/Nederlands te laten wenne.
JE moet niet zoveel denken. Laat dat over aan een paard. Die heeft een groter hoofdTALKHEAVY schrieb:*slap* Des hef ich mir decht! Ein Spion!
O ja, veurdak da vergeet. Plat schrieve ken ich ooch.TALKHEAVY schrieb:*slap* Des hef ich mir decht! Ein Spion!
Ik zag 't ergens staan. Maar niet op 't forum-camp zeker? Nee, is eigenlijk sl te laat. Ach, je kan altij langskomen!Winterslaap schrieb:o ja ...kwam er vandaag achter dat ik toch naar Wacken ga!! kicke he!!
Quark schrieb:En als wij (Iscariot, jij, ik en diegene die ik wel 's eerder heb gezien, maar die-e z'n naam ik nu kwijt ben, nu vaker hier posten, en met de vertaling van de W:O:A-site in het Nederlands wat meer Nederlanders/Belgen aantrekt, kan deze thread nog 's iets worden ook nog.
Ondertussen begin ik de Duitstaligen in het Duitse forum alvast wat aan mijn Vlaams/Nederlands te laten wenne.
Quark schrieb:Ik zag 't ergens staan. Maar niet op 't forum-camp zeker? Nee, is eigenlijk sl te laat. Ach, je kan altij langskomen!
"wachtnogaltijdopzijnticketsvoorW:O:A"
Zal maar nie vragen hoe je daar aan geraakt bent.Winterslaap schrieb:nee ik heb meer geluk dit jaar..dankzij vrienden sta ik met hun op de back stage camping.. maar ik ga jullie zekers opzoeken
Quark schrieb:Ik wist al dat je niet op Dong ging zijn. Toch wel naar Wacken toe?
Hey, je denkt toch niet dat ik al die zooi vertaald heb voor Winterslaap en jou alleen???Iscariot schrieb:Vrees niet, dit wordt mijn Wacken lustrum. Maar misschien wel mijn laatste. Maar goed dat heb ik al eens eerder gezegd
Maar zeg. Wat is dat met dat kaarten krijgen?? tsss....sommige mensen
Quark schrieb:Hey, je denkt toch niet dat ik al die zooi vertaald heb voor Winterslaap en jou alleen???
Er zijn in Europa (sommetje)15.000.000 Nederlanders en 6.000.000 Vlamingen die van huis uit Nederlands praten. Tel daar de Afrikanen (Suid Afrika, daar ons ook Afrikaans praat) en die verdwaalde Brusselaars bij, dan he'k nie voor niks werk geleverd!
En hoezo je laatste W:O:A? Te duur en te ver?
Edit: Ik vergeet de Surinamers, de (benedenwindse) antilianen.