Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
47
nederland
Quark schrieb:
Zal de trein wel worden. Hopen alleen da'k op toijd op ht forumcamp aankom.

Enfin soit, Mooi ritje

ik heb net ff gekeken op die carpoolding....en er staat wel iemand tussen uit Noord Holland..... maar die had je vast al gezien....

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.811
7.658
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
agresionpower schrieb:
hey ik heb een vraagje.

waarom heeft het roepen van "hoeruuuh" zo weinig effect op wacken terwijl het op bijvoorbeeld graspop wel veel effect heeft?
Bv. om de taal. Wij klappen/praten Nederlands in Dessel, en daar heeft 't "hoeren"-geroep dus een veel groter effect dan "hoeren"-roepen in Duitsland. (Huren bestaat volgens mij wel, maar wordt echt niet zoveel gebruikt. Daar hebben ze 't meer over "Nutten".

In Wacken is er ook wel zo'n "yell". Daar zoeken ze al jaren naar Helga. Vraag me niet wie 't is, 't schijnt 'n "Mytische Festival-Schlampe" (=slet) te zijn.

Ik kan me herinneren dat er op Dynamo (3-daags, niet 't 1-daags aftreksel) Sonja werd geroepen. "Hoeren" zal wel typisch iets voor Graspop zijn.

Tevreden?

PS. Kom vaker kijken! Ook hier. Want met 2 is wel leuk, maar 't wordt al snel 'n chatroom, en eigenlijk is dat niet de bedoeling.

Tot woensdag!

Edit: Ik mag wel in België wonen, ben alleen geen Belg.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.386
589
160
38
Almere, Holland
mja dat verklaart het voor een deel wel.

maar ik kan me herrineren dat toen ik vorrig jaar "hoeruuuh" riep een groep nederlanders omkeek maar verder niks terug riep. (en er zijn toch aardig wat nederlanders te vinden dacht ik zo)
Daarnaast weet ik dat in bijvoorbeeld noorwegen "hoeren" ook gewoon "hoeren" betekend.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.811
7.658
170
@Winterslaap

Ik weet dat je op de backstagecamping gaat crushen, maar ik neem toch wel aan dat je je gezicht op het forumcamp laat zien! Of ga ik er dan ver naast zitten???

Zou eigenlijk wel moeten.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.811
7.658
170
agresionpower schrieb:
mja dat verklaart het voor een deel wel.

maar ik kan me herrineren dat toen ik vorrig jaar "hoeruuuh" riep een groep nederlanders omkeek maar verder niks terug riep. (en er zijn toch aardig wat nederlanders te vinden dacht ik zo)
Daarnaast weet ik dat in bijvoorbeeld noorwegen "hoeren" ook gewoon "hoeren" betekend.
Ik denk dat 't iets is voor België. De Vlamingen zijn er mee begonnen, waarschijnlijk tegen alle Franstaligen die op 't festival rondliepen. (Kolder, maar tja, daar kan ik niks tegen doen, als alleen met 'n Franstalige vrouw te trouwen :D)

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
47
nederland
agresionpower schrieb:
hey ik heb een vraagje.

waarom heeft het roepen van "hoeruuuh" zo weinig effect op wacken terwijl het op bijvoorbeeld graspop wel veel effect heeft?

haha ach t hoeruh gebeuren...erg irritant... ik schreeuw meestal erachteraan.....je moeder!!!!!!!!!!

mja....denk toch dat t typisch Nederlands is hoor... en idd...op Wacken hoor je Helgaaaaaaaaaaa... die zijn ze echt al jaaaare kwijt joh :D