Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
47
nederland
Quark schrieb:
Ik weet dat je op de backstagecamping gaat crushen, maar ik neem toch wel aan dat je je gezicht op het forumcamp laat zien! Of ga ik er dan ver naast zitten???

Zou eigenlijk wel moeten.

tuurlijk kom ik ff langs!!!! de niet Nederlanders moeten toch ooit in hun leven cola - vieux hebben gedronken :D :D

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.386
589
160
38
Almere, Holland
meschien moet ik dan maar eens HELGAAA gaan roepen.

ik hoorde vorig jaar trouws ook erg vaak "TIMMY"
dat zal wel iets met south park te maken hebben, waarbij een gast in een rolstoel (genaamt timmy) alleen maar ze naam uit kan roepen en meer niet.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.811
7.658
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Winterslaap schrieb:
tuurlijk kom ik ff langs!!!! de niet Nederlanders moeten toch ooit in hun leven cola - vieux hebben gedronken :D :D
As je 't nie erg vind, ik blijf dan toch liever aan de Jupiler. (tja, toch iets van m'n "eigen" land)

Dan hoop ik je te zien. Wordt onderhand toch 's 'n keer tijd. (al heb ik 'n foto van je gezien op de gallery.)

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
47
nederland
Quark schrieb:
As je 't nie erg vind, ik blijf dan toch liever aan de Jupiler. (tja, toch iets van m'n "eigen" land)

Dan hoop ik je te zien. Wordt onderhand toch 's 'n keer tijd. (al heb ik 'n foto van je gezien op de gallery.)

mja.....die beweegt nie echt he...ach misschien heb je me ontmoet en denk je...ach...we hebben de foto's nog :D :D

mja...ik ben een vieuxliefhebber he ;)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.811
7.658
170
agresionpower schrieb:
meschien moet ik dan maar eens HELGAAA gaan roepen.

ik hoorde vorig jaar trouws ook erg vaak "TIMMY"
dat zal wel iets met south park te maken hebben, waarbij een gast in een rolstoel (genaamt timmy) alleen maar ze naam uit kan roepen en meer niet.
Ik roep niks. As ik daar aan moet gaan beginnen, he'k na 2 dagen geen stem meer over. (en met mijn ticket heb ik andere wilde plannen)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.811
7.658
170
Winterslaap schrieb:
mja.....die beweegt nie echt he...ach misschien heb je me ontmoet en denk je...ach...we hebben de foto's nog :D :D

mja...ik ben een vieuxliefhebber he ;)
Nee, dat denk ik niet echt.

Ik drink liever 'n goei pintje. 'n Bav (sorry, ben nu eenmaal 'n Brabander) of Jupiler, maar ook 'n Grolsch mag ik graag.