Iscariot schrieb:Metallica staat nog wel op mijn nietmeerzolange mustsee bands... maar heb er momenteel het geld er ook niet voor over. Ik weet niet hoe duur die dingen zijn? Maar zal wel weer iets van 50 Euro zijn ofzo?
Iscariot schrieb:Metallica staat nog wel op mijn nietmeerzolange mustsee bands... maar heb er momenteel het geld er ook niet voor over. Ik weet niet hoe duur die dingen zijn? Maar zal wel weer iets van 50 Euro zijn ofzo?
Winterslaap schrieb:ik denk niet dat ze t voor minder doen...daar komen ze der nest nie meer voor uit
wie san denn avanged sevenfold? ik mak een verloseningen een nien Radio show aver kenn het band niet.meeeiuw schrieb:43,37,49 en 53 euro zijn de kaarten.
de staan plaatsen zijn 49 euro de andere zijn zitplaatsen.
avaneged sevenvold ofzo is het voor programma hoogs waarschijnlijk aan gezien die in berlijn ook het voorprogramma zijn
TALKHEAVY schrieb:wie san denn avanged sevenfold? ik mak een verloseningen een nien Radio show aver kenn het band niet.
Ik eerlijk gezegd ook niet.TALKHEAVY schrieb:wie san denn avanged sevenfold? ik mak een verloseningen een nien Radio show aver kenn het band niet.
Quark schrieb:Ik eerlijk gezegd ook niet.
meeeiuw schrieb:dat avenged sevenvold het voorprgramma is van het metallica concert in berlijn dat wij der vanuit gaan dat het dan ook wel zo is in het gelredome maar dat we de heleband niet kennen