En ook toegegeven, TH's Nederlands is niet even duidelijk
, maar je kan van 'm zeggen wat je wil, hij PROBEERT het wel tenminste, en daar kank ik alleen maar (thumbs up) voor geven! En daarenboven, 't is nog redelijk te begrijpen ook nog!

Quark schrieb:En ook toegegeven, TH's Nederlands is niet even duidelijk, maar je kan van 'm zeggen wat je wil, hij PROBEERT het wel tenminste, en daar kank ik alleen maar (thumbs up) voor geven! En daarenboven, 't is nog redelijk te begrijpen ook nog!
Tja, blijft 'n Münsteraneragresionpower schrieb:meestal begrijp ik hem wel maar af en toe kan ik er geen touw aan vast knopen...
Quark schrieb:Tja, blijft 'n Münsteraner![]()
Ik heft heut morgen een Thum up der niet an miene Hand waar!Quark schrieb:En ook toegegeven, TH's Nederlands is niet even duidelijk, maar je kan van 'm zeggen wat je wil, hij PROBEERT het wel tenminste, en daar kank ik alleen maar (thumbs up) voor geven! En daarenboven, 't is nog redelijk te begrijpen ook nog!
Ik been een coolen Hund!agresionpower schrieb:meestal begrijp ik hem wel maar af en toe kan ik er geen touw aan vast knopen...
maarja dat hij het probeerd vind ik al cool genoeg![]()
ju kannst hollaenisch met meer spreken, ik been Holaender.agresionpower schrieb:yes you are![]()
TALKHEAVY schrieb:ju kannst hollaenisch met meer spreken, ik been Holaender.
ik vergeve jou.agresionpower schrieb:oeps sorry, ik zit zo vaak in het 25k topic dat ik gewoon vergeet hier nederlands te praten![]()
Gewinnr eens is QUARK!TALKHEAVY schrieb:wel ik auch net.
here are three qquestions. The give away action ends at 20:00Uhr this evening.
PM with your full name and address to me please - with the answers:
From wich country are Avenged Sevenfold?
Whats the name of their new single?
Whats the name of the brand new album?
Hurry up up and Good Luck!
TALKHEAVY schrieb:Gewinnr eens is QUARK!
naja find ich cool, dass er dfuer herkommt. keine weteren reiselustigen Hollaender/Belgier/Dinx? Hopp hopp noog tre Tickets zu vergeven.agresionpower schrieb:verbaast me niet echt eigenlijk![]()
maar je kan mee!!! (als je de helft van mijn treinticket betaalt vanaf Eindhoven). Dit omdat je zelf voor niks mag reizen tot Koeln Hbf.agresionpower schrieb:verbaast me niet echt eigenlijk![]()