TALKHEAVY
W:O:A Metalgod
aeh... watt?Quark schrieb:maar je kan mee!!! (als je de helft van mijn treinticket betaalt vanaf Eindhoven). Dit omdat je zelf voor niks mag reizen tot Koeln Hbf.
aeh... watt?Quark schrieb:maar je kan mee!!! (als je de helft van mijn treinticket betaalt vanaf Eindhoven). Dit omdat je zelf voor niks mag reizen tot Koeln Hbf.
Vrije rit als blindenbegeleider!TALKHEAVY schrieb:aeh... watt?
Das ist ein freier ritt als Blindenbeglöeiter? aber nicht in deutschland diesmal????Quark schrieb:Vrije rit als blindenbegeleider!Maar niet binnen Duitsland helaas.
meeeiuw schrieb:ze zijn al het voorprogramma in berlijn bij metallica dus ik ga der vanuit dat ze het ook in het gelredome zijn
Wel, ik VOND tot nu toe toch dat Metallica een "must see" was voor elke rechtgeaarde metalhead. Ze staan bekend om het spelen van vooral hun OUDE nummers! Maar of dat nu nog zo is, durf ik dus niet meer te zeggen.Iscariot schrieb:Ik hoorde van andere bronnen dat System of a down meekomt in Arnhem
en ja, ik weet het, voor minder zullen ze ook niet komen. Maar zolang ik niet behoor tot de meest fortuinlijke Nederlanders ben ik eigenwijs genoeg om dat er niet voor te betalenMisschien dat ik ze ooit nog op een festival tegenkom ofzo
Iscariot schrieb:Ik hoorde van andere bronnen dat System of a down meekomt in Arnhem
en ja, ik weet het, voor minder zullen ze ook niet komen. Maar zolang ik niet behoor tot de meest fortuinlijke Nederlanders ben ik eigenwijs genoeg om dat er niet voor te betalenMisschien dat ik ze ooit nog op een festival tegenkom ofzo
Dat wisten wij (www.graspop.be/forum/) allang, maar op www.graspop.be staat nog steeds geen enkele naam bevestigd.meeeiuw schrieb:duits pers bureau heeft bevestigt dat avenged sevenfold het voor programma is in duitsland dat is100% zeker.
he mensen uhmm www.podiuminfo.nl
www.festivalinfo.nl
daar staan al namen voor graspop hoor dit jaar.die zijn 100% zeker.maar denk al dat je dat wist
Iscariot schrieb:Ik hoorde van andere bronnen dat System of a down meekomt in Arnhem
agresionpower schrieb:oeps sorry, ik zit zo vaak in het 25k topic dat ik gewoon vergeet hier nederlands te praten![]()
Gregory80 schrieb:Hello you,
everything OK with you?
Metallica, het New Metal Pisser?Quark schrieb:Wel, ik VOND tot nu toe toch dat Metallica een "must see" was voor elke rechtgeaarde metalhead. Ze staan bekend om het spelen van vooral hun OUDE nummers! Maar of dat nu nog zo is, durf ik dus niet meer te zeggen.
Geruchten willen dat Metallica op Graspop komen!! Maar aangezien de organisatie zelf nog GEEN ENKELE BAND heeft bekendgemaakt, zal het wel bij geruchten blijven. Sommige bands zijn sneller met bevestigen dan de organisatie zelf!!!
Enfin soit, we zullen 't wel zien.
Maar mij zien ze niet op de Geldredome.
meeeiuw schrieb:metallica,iron maiden en venom zijn nog de must see's voor mij
Alledrie al gezienagresionpower schrieb:maiden heb ik al eens gezien, maar is zeker de moeite waard om nog eens te zien
venom wil ik zeer zeker ook een keer zien.
alleen blijf ik metallica gewoon crao vinden![]()