Maar ik woon in BelgiëIscariot schrieb:
De geruchten willen ook dat ze op Graspop komen. Maar da's nog niet zeker.meeeiuw schrieb:ikwou ff melden da tik mijn kaarjte voor metallica in het gelredome heb bestelt en dat ik hem snel hoop binnen te hebben en ik heb staan plaatsen jeah
Quark schrieb:
Winterslaap schrieb:wat duurt t onwijs lang voordat daar bands op staan zeg...niet normaal meer...
Nej, menneken muut beij meer vorbi kommen und meer een Brief overreichen, aber man muut Beer metbringen. Veel Beer.Quark schrieb:Heb je ook 'n webstek, of andere "contacts"?
TALKHEAVY schrieb:Nej, menneken muut beij meer vorbi kommen und meer een Brief overreichen, aber man muut Beer metbringen. Veel Beer.
Gallia est divisa in partes tres, quarum unam incolunt Belgae! Richtiglijk?Quark schrieb:Maar ik woon in België![]()
meeeiuw schrieb:haha nee ken wel die japanse band op rock am ring.haha die hebben teksten over heo ze vrouwen en jongetjes verkrachten geniaal dat dat op rock am ring staat.
ik denk niet dat ze op graspop staan(metallica) ik denk dat ze download en gelredome en die concerten in amerika wel voldoende vinden
meeeiuw schrieb:denk het niet omdat ze toch een nieuw album aan het opnemen zijn