Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Winterslaap schrieb:
wat duurt t onwijs lang voordat daar bands op staan zeg...niet normaal meer...

ja das toch bij bijna alle festivals zo...

alleen bij WOA gelukkig niet :D

kent iemand die japanse band die bevesticht is, ik heb er namelijk nog nooit van gehoord.

en even voor de duidelijkheid, ik hoef metelica niet te zien :p

meeeiuw

W:O:A Metalhead
haha nee ken wel die japanse band op rock am ring.haha die hebben teksten over heo ze vrouwen en jongetjes verkrachten geniaal dat dat op rock am ring staat:D.

ik denk niet dat ze op graspop staan(metallica) ik denk dat ze download en gelredome en die concerten in amerika wel voldoende vinden

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
meeeiuw schrieb:
haha nee ken wel die japanse band op rock am ring.haha die hebben teksten over heo ze vrouwen en jongetjes verkrachten geniaal dat dat op rock am ring staat:D.

ik denk niet dat ze op graspop staan(metallica) ik denk dat ze download en gelredome en die concerten in amerika wel voldoende vinden

volgensmij willen ze een uitgebreide tour doen...