agresionpower
W:O:A Metalgod
Quark schrieb:Bedankt voor 't meedelen. Dan ga ik op 't Duitse forum zoeken naar meerijders. Scheelt me toch 'n paar euri's
ok succes.
en alvast veel plecier daaro, ookal duurd het nog wel ff

Quark schrieb:Bedankt voor 't meedelen. Dan ga ik op 't Duitse forum zoeken naar meerijders. Scheelt me toch 'n paar euri's
Von'k zelf ook al eigenlijk.agresionpower schrieb:heel erg raar ja![]()
Da's leuk as je de dag tevoren toch wel in Leiden bent, maar ik denk dat mijn reisgenoten mij dit niet in dank zullen nemen. Ook al omdat ik nog steeds in België woon, en ik toch de ultieme wens heb steeds weer in m'n eigen nest te liggen na zo'n concert. Met de NS en NMBS kan'k dat rustig op m'n buik of rug schrijven.Winterslaap schrieb:nou??? zijn de Nederlanders nu uitgelult???
gaan jullie nog een metalfestivalletje in Nederland bezoeken???
aanstaande vrijdag is er Sleutelrock in Leiden...LVC... leuke bands ook o.a. Orphanage ..Izegrim..After all...en andere..die ben ik vergeten...
en 26 september..Full metalfest in de Peuk met Sindustry ( reclame voor mn eige band) Kiss coverband...Metallicacoverband..en Apochrypha en de Bubonic plaque...
Dus hier in t westen is er wel wat te beleven binnekort....
en daar???
Quark schrieb:Da's leuk as je de dag tevoren toch wel in Leiden bent, maar ik denk dat mijn reisgenoten mij dit niet in dank zullen nemen. Ook al omdat ik nog steeds in België woon, en ik toch de ultieme wens heb steeds weer in m'n eigen nest te liggen na zo'n concert. Met de NS en NMBS kan'k dat rustig op m'n buik of rug schrijven.
Ik zoek 't wel in de buurt van Vosselaar as je 't goe vindt. Da's toch 'n stuk korterbij. (ook al is 't niet eenvoudig dat te bereiken zonder auto)
agresionpower schrieb:ik ga binnekort naar hammerfall & stratovarius.
meschien nog naar arnem metal meting (ofzoiets), en naar x-fest.
verder weet ik het nog niet
Winterslaap schrieb:Arnhem metal meeting ga ik ook heen..met een man of tien...wordt vast kicke..
volgende week hoop ik naar Nevermore en Mercenary te gaan in Haarlem..en 15 oktober naar Soilwork in Melkweg Amsterdam...![]()
Biebob is in Vosselaar ja. Hof ter Loo is dan weer in Antwerpen, maar dat ken ik (nog) niet. Moet daar ook 's heen gaan.Winterslaap schrieb:Vosselaar?? is Biebob toch??? daar spelen altijd wel goeie bands hoor! tenminste dat lees ik wel is... ben wel een stuk of wat keer in Hof ter loo geweest...vond ik wel een leuke zaal..
Quark schrieb:Biebob is in Vosselaar ja. Hof ter Loo is dan weer in Antwerpen, maar dat ken ik (nog) niet. Moet daar ook 's heen gaan.
Probeer wel op de Arnhem Metal Meeting te zijn. Of dat gaat lukken met de treugrit....?