Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
41
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
agresionpower schrieb:
nevermore en mercenary zijn vet :) (teminste wat ik van ze gehoord heb)
soilwork vind ik dan weer iets minder, maar een concert is altijd wel leuk.

Soilwork is mijn nickname irl voor bepaalde mensen...vind het nog steeds vreemd...:)

@ Quark: sorry, kan je niet helpen aan het gratis overnachting. Woon nog bij m'n ouders en die houden niet echt van vreemde mensen die hier overnachten.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.903
7.704
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Iscariot schrieb:
Het zijn inderdaad niet echt de snelsten, maar inderdaad, het komt wel goed met ze...ooit
Dan moet ik rap 's gaan zien dan. Zal zo serves 's gaan kijken. Maar 't JHB had ik ondertussen al gevonden. (tja, je bent 'n Nederlander of je bent 't niet)

Nu nog de reisplanner van 9292 erop loslaten, en ik ben vertrokken.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.387
590
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
Dan moet ik rap 's gaan zien dan. Zal zo serves 's gaan kijken. Maar 't JHB had ik ondertussen al gevonden. (tja, je bent 'n Nederlander of je bent 't niet)

Nu nog de reisplanner van 9292 erop loslaten, en ik ben vertrokken.

hoe lang wou je dan in arnhem verblijven :p
volgens mij ben je namelijk beetje te vroeg als je zo al vertrekt

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.903
7.704
170
agresionpower schrieb:
hoe lang wou je dan in arnhem verblijven :p
volgens mij ben je namelijk beetje te vroeg als je zo al vertrekt
Wie had 't erover da'k NU wilde vertrekken? Ik weet alleen graag hoe ik ergens kom, en dat kan ik al snel uitzoeken door 'n reisplan uit te draaien. Voilà.

Nee, als ik al vertrek, dan is 't over ong. 2 maand pas. Niet eerder.

agresionpower

22 Juni 2005
79.387
590
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
Wie had 't erover da'k NU wilde vertrekken? Ik weet alleen graag hoe ik ergens kom, en dat kan ik al snel uitzoeken door 'n reisplan uit te draaien. Voilà.

Nee, als ik al vertrek, dan is 't over ong. 2 maand pas. Niet eerder.

nou je zei "Nu nog de reisplanner van 9292 erop loslaten, en ik ben vertrokken"

dus ik dnek die vertrekt zo :p

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.903
7.704
170
agresionpower schrieb:
nou je zei "Nu nog de reisplanner van 9292 erop loslaten, en ik ben vertrokken"

dus ik dnek die vertrekt zo :p
Zou wel willen, maar zal al niet veel verder geraken dan Antwerpen Centraal. En dan??? Naar Roosendaal zal er geen trein meer zijn.

Nee, over 'n goei week ga ik al die richting uit, maar in Roosendaal sla ik dan linksaf richting Rotterdam C en zo naar Leiden C. Voorproefje om te zeggen.

Overigens is er zondag hier Trein-Tram-Bus-dag. Voor €10 het hele land door en voor €13 de hele BeLux. (Bels en Luxemburg) Dé gelegenheid om van Neerpelt naar Weert te gaan.

agresionpower

22 Juni 2005
79.387
590
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
Zou wel willen, maar zal al niet veel verder geraken dan Antwerpen Centraal. En dan??? Naar Roosendaal zal er geen trein meer zijn.

Nee, over 'n goei week ga ik al die richting uit, maar in Roosendaal sla ik dan linksaf richting Rotterdam C en zo naar Leiden C. Voorproefje om te zeggen.

Overigens is er zondag hier Trein-Tram-Bus-dag. Voor €10 het hele land door en voor €13 de hele BeLux. (Bels en Luxemburg) Dé gelegenheid om van Neerpelt naar Weert te gaan.

das wel lekker voordelig ja, kunnen ze daar niet "benelux" van maken dan kan ik ff wat belgische bieren inslaan :D

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
41
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
Quark schrieb:

Is mijn OV dan ook geldig?:)