Quark schrieb:Op de trein ván Weert náár Neerpelt niet! Maar van Apeldoorn naar Weert natuurlijk wel (voor 'n W-E-OV, niet voor 'n week-ov) Is nl. geen officieel grenspunt.
Iscariot schrieb:het ging meer om die trein-tram-bus dag in de BeLux
waarom Luxemburg wel eigenlijk?
agresionpower schrieb:waarschijnlijk omdat luxemburg heel klein is en meschien zelfs wel op het belgiesche spoortnet zit.
Iscariot schrieb:tsss, das me veel te logisch!![]()
Zoals gewoonlijk. Maar dat zijn we wel gewend.agresionpower schrieb:mja je hebt gelijk, ik lul weer uit me nek
Ja. Hoezo? Hoe kom je d'r eigenlijk op?Winterslaap schrieb:zeg Quark... ff tussendoor... jij spreekt gewoon 4 talen zeg... ( 5...als je Belgisch apart ziet![]()
)
Quark schrieb:Ja. Hoezo? Hoe kom je d'r eigenlijk op?
Belgisch bestaat niet. Want de ene helft praat "Nederlands" of Vlaams (jouw Belgisch mss?) en de andere helft praat Frans. Dan heb je nog de kleine groep van Duitstaligen. En Engels kan iedereen wel wat.
Ja, maar ik ben dan ook geen Duitser, maar Nederlander. Die staan toch bekend om hun meertaligheid? Bovendien, in een 2 (eigenlijk 3, maar ja)-talig land zie je de ganse dag die talen overal om je heen. IN de trein, bus, op melkpakken (en andere verpakking) op de TV, radio, etc.Winterslaap schrieb:vond t gewoon best wel ehm...kweenie...4 talen is best een hoop..de gemiddelde Duitser spreekt alleen Duits.... om maar even een kleine vergelijking te maken dan...
Quark schrieb:Ja, maar ik ben dan ook geen Duitser, maar Nederlander. Die staan toch bekend om hun meertaligheid? Bovendien, in een 2 (eigenlijk 3, maar ja)-talig land zie je de ganse dag die talen overal om je heen. IN de trein, bus, op melkpakken (en andere verpakking) op de TV, radio, etc.
Winterslaap schrieb:mja!! en wees er trots op!! ben ik ook!![]()
tja en das dan weer rot om een Duitser te zijn...op tv wordt alles maar dan ook alles nagesynchroniseerd...dat lijkt me toch klote! dan leer je totaal geen andere talen
agresionpower schrieb:ja en het ziet er ook nog eens stom uit
net als al die tellsell reclames hiero, ik word er helemaal gek van
Winterslaap schrieb:haha ja!!!! AMAZING DISCOVERIES!!!! HELLO JIM!!!! HELLO MIKE!!!!! en zo overdreven enthousiastIT IS AMAZING!!!!!!!!