Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.386
589
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
"Forumfeest" te vergelijken met de Hamburg Party. (Duitse deel v/h forum. "Forum Treffen" -> Hamburg Party Teil 3. (weet zo rap de link niet direct, maar dat kun je ook wel vinden))

Had ook naar HH gewild, maar was me te kort na 't festival en daar ha'k geen geld voor.

Overigens, zo'n straffe verlaging is 't niet, maar toch 'n goei €150 à 200 per maand. 't Is nog te doen.

als ik ooit geld over hou lijkt het me leuk ook naar een forummeeting te gaan.

150 a 200 is voor mij best veel hoor :p
maarja ik ben dan ook maar een arme student.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.893
7.697
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
agresionpower schrieb:
als ik ooit geld over hou lijkt het me leuk ook naar een forummeeting te gaan.

150 a 200 is voor mij best veel hoor :p
maarja ik ben dan ook maar een arme student.
Jij zit in Huizen, da's toch bij Hilversum as ik me niet vergis.

Wat is 't dichtstbijzijnde station op de lijn (enkel stopplaatsen die ik nu noem) Amsterdam C-Amersfoort-Deventer-Hengelo?

Zou dat nl. Amersfoort zijn, is er 'n mogelijkheid dat je als "begeleider" meekan, en da's gratis. (02/12/05 heen, dag later terug) In dat geval vertrek ik van Eindhoven richting Utrecht, Amersfoort en verder naar Münster. (wel aanmelden bij de betreffende thread, maar denk hier maar over na)
Kosten ter plaatse zijn (nog) niet bekend!!!

agresionpower

22 Juni 2005
79.386
589
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
Jij zit in Huizen, da's toch bij Hilversum as ik me niet vergis.

Wat is 't dichtstbijzijnde station op de lijn (enkel stopplaatsen die ik nu noem) Amsterdam C-Amersfoort-Deventer-Hengelo?

Zou dat nl. Amersfoort zijn, is er 'n mogelijkheid dat je als "begeleider" meekan, en da's gratis. (02/12/05 heen, dag later terug) In dat geval vertrek ik van Eindhoven richting Utrecht, Amersfoort en verder naar Münster. (wel aanmelden bij de betreffende thread, maar denk hier maar over na)
Kosten ter plaatse zijn (nog) niet bekend!!!

ligt inderdaad bij hilversum.

amersfoord en utrecht zijn ongeveer even ver reizen, maar ik zal nog ff kijken hoe of wat, zit beetje krap met geld.
maar ik laat het wel weten, wel cool dat ik eventueel met je mee kan reizen

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.893
7.697
170
agresionpower schrieb:
ligt inderdaad bij hilversum.

amersfoord en utrecht zijn ongeveer even ver reizen, maar ik zal nog ff kijken hoe of wat, zit beetje krap met geld.
maar ik laat het wel weten, wel cool dat ik eventueel met je mee kan reizen
Wordt dus wel met de trein, maar dat had je al begrepen.

Mocht je niet gaan, mij wel op tijd zeggen, want dan ga ik via Venlo-Viersen-(Mönchengladbach-Köln-)Düsseldorf-Münster. Da's dus een andere grensovergang dan via Bad Bentheim Gr. (Oldenzaal in NL)

agresionpower

22 Juni 2005
79.386
589
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
Wordt dus wel met de trein, maar dat had je al begrepen.

Mocht je niet gaan, mij wel op tijd zeggen, want dan ga ik via Venlo-Viersen-(Mönchengladbach-Köln-)Düsseldorf-Münster. Da's dus een andere grensovergang dan via Bad Bentheim Gr. (Oldenzaal in NL)

ja is goed, laat het weten zodra ik er een beetje zicht op heb of het haalbaar is.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.893
7.697
170
Nicklesswarior schrieb:
Tuurlijik winnen wij. Wat dacht je anders?

Ik hou wel in de gaten wanneer die te ver naar achter zakt. *Push* is zo geschreven, en dan staat 'm weer bovenaan.

Edit: Is AP nu bezig het halve dorp op 't forum te krijgen? (Huizen) Voor zover ik weet zijn er in 't internationaal forum geen 2 die in dezelfde plaats wonen.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.893
7.697
170
Winterslaap schrieb:
zou wel grappig zijn :D
of we verhuizen gewoon allemaal naar Huizen :p
Laat mij maar lekker in België blijiven. Ik heb al 34 jaar in NL gewoond, en ik ben blij dat ik nu hier zit. Ookal zijn sommige dingen beter geregeld in NL dan in B, toch zou 'k de sfeer hier al heel snel missen.

Bovendien, 't is dodelijk een brabo boven de rivieren te laten wonen!!!

:D

PS. Ik spreek uit ervaring. Heb nl. 'n tijdje in een provinciehoofdstad gewoond met dezelfde naam als die provincie, en 't is die provincie die 't korstbij gelegen is van Best. (je mag nog altijd raden...... :D)

agresionpower

22 Juni 2005
79.386
589
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
Tuurlijik winnen wij. Wat dacht je anders?

Ik hou wel in de gaten wanneer die te ver naar achter zakt. *Push* is zo geschreven, en dan staat 'm weer bovenaan.

Edit: Is AP nu bezig het halve dorp op 't forum te krijgen? (Huizen) Voor zover ik weet zijn er in 't internationaal forum geen 2 die in dezelfde plaats wonen.

uhm nee daar ben ik niet mee bezig maar nicklesswarior is mijn vriendin.
al ken ik nog wel wat mensen die eventueel wel op het forum willen komen..... :p