Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
41
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
Quark schrieb:
Waarom hij 't niet hier schrijft in dit stuk weet ik niet, dit stond in 't DUITSTALIG Band/Music-gedeelte. Enfin soit.

Op zich niet zo gek.
Het Duitstalige deel is drukker en Arnhem is voor Duitsers op zich niet slecht te bereiken. Volgens mij deed metaltix vorig jaar nog ticketverkoop hiervoor.

btw, ik ben daar present

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.893
7.697
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Iscariot schrieb:
Op zich niet zo gek.
Het Duitstalige deel is drukker en Arnhem is voor Duitsers op zich niet slecht te bereiken. Volgens mij deed metaltix vorig jaar nog ticketverkoop hiervoor.

btw, ik ben daar present
Ik ook, d.w.z. als ik ergens van iemand een lift terug kan krijgen (tot Neerpelt), of 'n overnachting kan vinden daar in de buurt. Anders kom'k beslist niet meer thuis. (Geen OV meer rond dat uur enz.) Mss 's bij de NJHC gaan zien of er daar jeugdherbergen in de buurt zijn. (wordt dan wel weer 'n dure grap eigenlijk. Zo'n concert)

Allez, ik doe m'n Best ;) !!!

(tja, eens een Bestenaar, altijd een Bestenaar)

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
47
nederland
ach ja...Arnhem is 10 minuten van de Duitse grens vandaan he.... ik ben ook aanwezig met een boelie mensjes...dat wordt wel wat :D feestje!

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.893
7.697
170
agresionpower schrieb:
hmm meschien ga ik daar wel heen, de line-up is in iedergeval erg goed.
en de broer van een vriend werkt er dus meschien zelfs gratis toegang.
Dat moest ik ook eigenlijk hebben, maar allez, ik ben al gratis naar Wacken gekunt, dus ik mag nie klagen.

't Enige probleem blijft de overnachting (en de vvk in België) maar dat los ik wel op.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.893
7.697
170
agresionpower schrieb:
je woont zeker ook niet dicht bij de grens?
Toch wel. Valkenswaard is 't volgende dorp hier noordelijk. Alleen, het openbaar vervoer van/naar België is er gewoon KUT! De landsgrens is gewoon de grens. Overschrijdend verkeer alleen tijdens werkdagen, en ik met m'n slechte ogen mag dus niet rijden met 't autooke. Nu is de heen nog wel te doen, als ik m'n vrouw lief aankijk. (dan brengt zij mij wel naar Eindhoven) maar terug kan 'k dat niet van haar verwachten dat ze me weer daar ophaalt. Dus vandaar.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.386
589
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
Toch wel. Valkenswaard is 't volgende dorp hier noordelijk. Alleen, het openbaar vervoer van/naar België is er gewoon KUT! De landsgrens is gewoon de grens. Overschrijdend verkeer alleen tijdens werkdagen, en ik met m'n slechte ogen mag dus niet rijden met 't autooke. Nu is de heen nog wel te doen, als ik m'n vrouw lief aankijk. (dan brengt zij mij wel naar Eindhoven) maar terug kan 'k dat niet van haar verwachten dat ze me weer daar ophaalt. Dus vandaar.

ja dat is inderdaad kut dat openbaar vervoer.
ik weet nog wel dat ik vanuit eindhoven naar graspop ging.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.893
7.697
170
agresionpower schrieb:
ja dat is inderdaad kut dat openbaar vervoer.
ik weet nog wel dat ik vanuit eindhoven naar graspop ging.
Daar waren shuttle-bussen voor voorzien. Maar alleen met vooraanmelding. Da's ook 'n manier, maar laat dan gewoon 'n bus naar hier rijden ofzo? Dan kun je hier op de trein stappen en alsnog naar Mol verder rijden.

't Wordt tijd dat de NS de verbinding Weert-Budel-Hamont (B)-Neerpelt (B)-Antwerpen (B) heropent. Van Neerpelt naar Antwerpen is al 'n eeuwigheid gewoon open, maar de andere kant op is niet (meer) te doen! Of je moet heel veel tijd/geduld hebben. (en ik heb geen geduld noch tijd)

Allez. Laat ons hopen dat Steve Stevaert doorzet!!!

agresionpower

22 Juni 2005
79.386
589
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
Daar waren shuttle-bussen voor voorzien. Maar alleen met vooraanmelding. Da's ook 'n manier, maar laat dan gewoon 'n bus naar hier rijden ofzo? Dan kun je hier op de trein stappen en alsnog naar Mol verder rijden.

't Wordt tijd dat de NS de verbinding Weert-Budel-Hamont (B)-Neerpelt (B)-Antwerpen (B) heropent. Van Neerpelt naar Antwerpen is al 'n eeuwigheid gewoon open, maar de andere kant op is niet (meer) te doen! Of je moet heel veel tijd/geduld hebben. (en ik heb geen geduld noch tijd)

Allez. Laat ons hopen dat Steve Stevaert doorzet!!!

ik was er in 2003 waren er toen ook al shuttle bussen?

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.893
7.697
170
agresionpower schrieb:
ik was er in 2003 waren er toen ook al shuttle bussen?
Oei, da wist ik niet. Als ik dat had geweten, was ik vanuit Best via Eindhoven gereden in plaats van via Tilburg-Turnhout-Herentals-Mol. Enfin soit, 't is te laat en ik kan 't nu niet meer terugdraaien.

Volgend jaar ga ik gewoon weer met de trein, 't is maar 3 stations verder van mij. (Mol)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.893
7.697
170
Ik had zo ook 't een en ander gepland, maar moet door een werkloosheidsuitkeringsverlaging (die "normaal" schijnt te zijn in België) een beetje meer sparen.

En daar komt nog bij dat ik in december nog naar Münster moet, en da's ook niet naast de deur. (zo'n 3 uur rijden met de trein)

agresionpower

22 Juni 2005
79.386
589
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
Ik had zo ook 't een en ander gepland, maar moet door een werkloosheidsuitkeringsverlaging (die "normaal" schijnt te zijn in België) een beetje meer sparen.

En daar komt nog bij dat ik in december nog naar Münster moet, en da's ook niet naast de deur. (zo'n 3 uur rijden met de trein)

ah wel balen dan dat je opeens minder geld krijgt.
wat ga je in Münster doen?

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.893
7.697
170
agresionpower schrieb:
ah wel balen dan dat je opeens minder geld krijgt.
wat ga je in Münster doen?
"Forumfeest" te vergelijken met de Hamburg Party. (Duitse deel v/h forum. "Forum Treffen" -> Hamburg Party Teil 3. (weet zo rap de link niet direct, maar dat kun je ook wel vinden))

Had ook naar HH gewild, maar was me te kort na 't festival en daar ha'k geen geld voor.

Overigens, zo'n straffe verlaging is 't niet, maar toch 'n goei €150 à 200 per maand. 't Is nog te doen.