Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
41
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
Ik zal je ff helpen,

dit zal tevens waarschijnlijk mijn laatste post zijn voordat ik naar Wacken afreis. Ga morgenochtend weg en hoop 's middags aan te komen. Verwacht mij niet op het forum kamp. Maar zal uiteraard beleefd gedag zeggen als ik een vlaming met een wit petje en stok zie, of een dame met vieux, of andere mensen die onze moerstaal spreken.

En ALDI bier heerscht!

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
47
nederland
Iscariot schrieb:
Ik zal je ff helpen,

dit zal tevens waarschijnlijk mijn laatste post zijn voordat ik naar Wacken afreis. Ga morgenochtend weg en hoop 's middags aan te komen. Verwacht mij niet op het forum kamp. Maar zal uiteraard beleefd gedag zeggen als ik een vlaming met een wit petje en stok zie, of een dame met vieux, of andere mensen die onze moerstaal spreken.

En ALDI bier heerscht!

dan zal ik de Aldi bier meneer gedag zeggen! de Aldi schopt konte! :D

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.870
7.694
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Iscariot schrieb:
Ik zal je ff helpen,

En ALDI bier heerscht!
Dan zal ik die Vlaming ook gedag zeggen. :D

Want ik ben nl. geen Vlaming maar 'n 'Ollander. Ik kom ook maar gewoon uit Best (bij Eindhoven)

(hoop alleen da'k op tijd ben met dit bericht)

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
47
nederland
Quark schrieb:
Het is bijna zover!!!

Voor diegene die mij willen vinden, een nummer: (0049) (0)174/1402273 (!) Alleen tijdens het W:O:A, daarna gaat-ie uit, omda'k niet wil roamen.

jeeeeeeee ik ben jaloers zeg :D voor mij nog 1 dag werken...en dan inkopen doen...(vieux natuurlijk) en donderdag morgen is t zover

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.870
7.694
170
Winterslaap schrieb:
jeeeeeeee ik ben jaloers zeg :D voor mij nog 1 dag werken...en dan inkopen doen...(vieux natuurlijk) en donderdag morgen is t zover
Tja, d'r is altijd baas boven baas ;)

Maar 'k moet nog wachten tot vanavond 21.00u om de trein te pakken. (dit om zeker zijn da'k op tijd aankom in Brussel (zuid)

Edit: nog geld trekken!

GODVERDOMME!!!!

Wachten duurt altijd vreselijk lang!!! :mad:

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
47
nederland
Quark schrieb:
Tja, d'r is altijd baas boven baas ;)

Maar 'k moet nog wachten tot vanavond 21.00u om de trein te pakken. (dit om zeker zijn da'k op tijd aankom in Brussel (zuid)

Edit: nog geld trekken!

GODVERDOMME!!!!

Wachten duurt altijd vreselijk lang!!! :mad:

haaaa vertel mij wat! ik moe nog veel langer wachten...maar 1 meevaller ...laatste werkdag! :D

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
47
nederland
ik was nog van plan om de laatste dag nog even dag te komen zeggen...maar ik was aardig naar de klote...is me niet gelukt :(
nou ja....toch leuk om iedereen te ontmoeten :)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.870
7.694
170
Iscariot schrieb:
Geen forumers ontmoet dit jaar, ook niet actief naar gezocht eigenlijk. Wel gelukt om niet uit te glijden :)
Tja, op 't forumcamp GEEN forummers tegenkomen is 'n beetje lastig. Maar ik heb toch de kans gehad van Winterslaap te zien op haar veldje (Backstage) en ze is ook op 't forumcamp langsgekomen. (alleen geloof ik dat toen m'n bier op was, dus geen Jupiler meer)

Met 'n stok in je hand is uitglijden iets moeilijker. Ik ben dus ook blijven rechtstaan.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.870
7.694
170
Arnhem Metal Meetin II

Izegrim schrieb:
GOUDVISHAL & TMR Music Promotions present
on the 26th of November 2005

The second edition of Arnhem Metal Meeting, with:
- Destruction (D) – Teutonic Thrash Metal;
- Candlemass (SWE) – Epic Doom Metal;
- Dismember (SWE) – Old School Death Metal;
- Fluisterwoud (NL) – Furious Black Metal;
- Enslaved (NO) – Experimental Black Metal;
- Ensiferum (FIN) – Folk/Pagan Metal;
- Thyrfing (SWE) – Pagan Metal;
- Callenish Circle (NL) - “Gothenburg” Thrash Metal;
- Officium Triste (NL) – Ambient Doom/Death Metal;
And many more…

At MUSIS SACRUM, Arnhem (Holland)

15 bands – 3 stages – Dynamo Roadshow – Metal Merchandise

Pre-Sale starts 1 september 2005 at www.ticketmaster.nl and www.metaltix.de

WWW.ARNHEMMETALMEETING.NL

WWW.GOUDVISHAL.NL / WWW.TMR-EUROPE.COM
Waarom hij 't niet hier schrijft in dit stuk weet ik niet, dit stond in 't DUITSTALIG Band/Music-gedeelte. Enfin soit.