Iscariot schrieb:Ik zal je ff helpen,
dit zal tevens waarschijnlijk mijn laatste post zijn voordat ik naar Wacken afreis. Ga morgenochtend weg en hoop 's middags aan te komen. Verwacht mij niet op het forum kamp. Maar zal uiteraard beleefd gedag zeggen als ik een vlaming met een wit petje en stok zie, of een dame met vieux, of andere mensen die onze moerstaal spreken.
En ALDI bier heerscht!
Dan zal ik die Vlaming ook gedag zeggen.Iscariot schrieb:Ik zal je ff helpen,
dit zal tevens waarschijnlijk mijn laatste post zijn voordat ik naar Wacken afreis. Ga morgenochtend weg en hoop 's middags aan te komen. Verwacht mij niet op het forum kamp. Maar zal uiteraard beleefd gedag zeggen als ik een vlaming met een wit petje en stok zie, of een dame met vieux, of andere mensen die onze moerstaal spreken.
En ALDI bier heerscht!
Quark schrieb:Het is bijna zover!!!
Voor diegene die mij willen vinden, een nummer: (0049) (0)174/1402273 (!) Alleen tijdens het W:O:A, daarna gaat-ie uit, omda'k niet wil roamen.
Tja, d'r is altijd baas boven baasWinterslaap schrieb:jeeeeeeee ik ben jaloers zeg voor mij nog 1 dag werken...en dan inkopen doen...(vieux natuurlijk) en donderdag morgen is t zover
Quark schrieb:Tja, d'r is altijd baas boven baas
Maar 'k moet nog wachten tot vanavond 21.00u om de trein te pakken. (dit om zeker zijn da'k op tijd aankom in Brussel (zuid)
Edit: nog geld trekken!
GODVERDOMME!!!!
Wachten duurt altijd vreselijk lang!!!
Tja, op 't forumcamp GEEN forummers tegenkomen is 'n beetje lastig. Maar ik heb toch de kans gehad van Winterslaap te zien op haar veldje (Backstage) en ze is ook op 't forumcamp langsgekomen. (alleen geloof ik dat toen m'n bier op was, dus geen Jupiler meer)Iscariot schrieb:Geen forumers ontmoet dit jaar, ook niet actief naar gezocht eigenlijk. Wel gelukt om niet uit te glijden
Waarom hij 't niet hier schrijft in dit stuk weet ik niet, dit stond in 't DUITSTALIG Band/Music-gedeelte. Enfin soit.Izegrim schrieb:GOUDVISHAL & TMR Music Promotions present
on the 26th of November 2005
The second edition of Arnhem Metal Meeting, with:
- Destruction (D) – Teutonic Thrash Metal;
- Candlemass (SWE) – Epic Doom Metal;
- Dismember (SWE) – Old School Death Metal;
- Fluisterwoud (NL) – Furious Black Metal;
- Enslaved (NO) – Experimental Black Metal;
- Ensiferum (FIN) – Folk/Pagan Metal;
- Thyrfing (SWE) – Pagan Metal;
- Callenish Circle (NL) - “Gothenburg” Thrash Metal;
- Officium Triste (NL) – Ambient Doom/Death Metal;
And many more…