Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.386
589
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
Da's ook 'n optie.

't Zal voor woensdag zijn. Ook al omdat ik op een gereserveerd vlak lig. Die gaat echt niet eerder open dan woensdagochtend. (en dan hoop ik aan te komen)
ja dat speelt natuurlijk ook mee.
ik ga met 5 mensen mee dus hoef ik niet naar een gereserveerd vlak, dus heb ik de luxe om eerder te komen.
maarja na vanavond ben ik dus al weer weg.
maar spreek jullie in ieder geval weer na wacken (mocht er niets raars gebeuren dat de dood tot gevolgen heeft).
en eventueel zelfs al op wacken.
maarja ben voorlopig nog wel online want voel niet de drang om te gaan slapen :p

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.870
7.694
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
agresionpower schrieb:
ja dat speelt natuurlijk ook mee.
ik ga met 5 mensen mee dus hoef ik niet naar een gereserveerd vlak, dus heb ik de luxe om eerder te komen.
maarja na vanavond ben ik dus al weer weg.
maar spreek jullie in ieder geval weer na wacken (mocht er niets raars gebeuren dat de dood tot gevolgen heeft).
en eventueel zelfs al op wacken.
maarja ben voorlopig nog wel online want voel niet de drang om te gaan slapen :p
Als je iemand tegenkomt die met een (blinden)stok loopt, en het logo dat onder mijn naam staat op 'n witte pet, dan is de kans heel reëel datte'kik dat ben. Als je die niet tegenkomt is die kans net zo groot dat ik 't nog steeds ben. Maar in elk geval weet je dan waar je moet op letten. (o ja, andersom beschrijven heeft niet zoveel zin, ik zie slecht, dus ben al blij da'k überhaupt (ja, Duits forum hè) iets zie, en da's meer dan zat voor mij.)

agresionpower

22 Juni 2005
79.386
589
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
Als je iemand tegenkomt die met een (blinden)stok loopt, en het logo dat onder mijn naam staat op 'n witte pet, dan is de kans heel reëel datte'kik dat ben. Als je die niet tegenkomt is die kans net zo groot dat ik 't nog steeds ben. Maar in elk geval weet je dan waar je moet op letten. (o ja, andersom beschrijven heeft niet zoveel zin, ik zie slecht, dus ben al blij da'k überhaupt (ja, Duits forum hè) iets zie, en da's meer dan zat voor mij.)

nou ik zal er op letten
zoveel mensen lopen er volgensmij niet rond met en (blinden)stok en een witte pet met het specifieke logo.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.870
7.694
170
agresionpower schrieb:
nou ik zal er op letten
zoveel mensen lopen er volgensmij niet rond met en (blinden)stok en een witte pet met het specifieke logo.
Op Dong Open Air was'k de enige. Dat was voor de forummers van 't Duitse forum ook heel gemakkelijk van mij te herkennen. Was dus mijn eerste kennismaking met het forumcamp, en ik heb me wreed geamuseerd!

agresionpower

22 Juni 2005
79.386
589
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
Op Dong Open Air was'k de enige. Dat was voor de forummers van 't Duitse forum ook heel gemakkelijk van mij te herkennen. Was dus mijn eerste kennismaking met het forumcamp, en ik heb me wreed geamuseerd!
nouja als ik je tegenkom drinken we wel een biertje (of 30)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.870
7.694
170
agresionpower schrieb:
ik zal kijken of het nog lukt aangezien morge de winkels dicht zijn en ik niet weet of ze het in de supermarkt van wacken verkopen.
en anders gaan we wel naar de beergarten
De supermarkt in Wacken is gesloten op zondag. Da's dus voor maandag. Een geluk, geen lange rij, zoals die er woensdag wel zal staan.

agresionpower

22 Juni 2005
79.386
589
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
De supermarkt in Wacken is gesloten op zondag. Da's dus voor maandag. Een geluk, geen lange rij, zoals die er woensdag wel zal staan.
ja das waar, nouja ik merk vanzelf wel of ze het hebben of niet.
en anders heeft een vriend van me nog een hele lading amstel (is niet iets minder slecht dan het aldi bier :p )

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.870
7.694
170
agresionpower schrieb:
en anders heeft een vriend van me nog een hele lading amstel (is niet iets minder slecht dan het aldi bier :p )
Tja, daar noem je dus 'n reden voor mijn emigratie :D

Ik zat er haast aan te denken om Chimey mee te nemen, of Orval. Maar da's alleen maar in flessen, en zonder glas erbij, kan niet. Da's heiligschennis.

Héél mss nog 'n BelleVue extra. Da's alleen in blik. Wie weet?

agresionpower

22 Juni 2005
79.386
589
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
Tja, daar noem je dus 'n reden voor mijn emigratie :D

Ik zat er haast aan te denken om Chimey mee te nemen, of Orval. Maar da's alleen maar in flessen, en zonder glas erbij, kan niet. Da's heiligschennis.

Héél mss nog 'n BelleVue extra. Da's alleen in blik. Wie weet?

hoezo het zit al in een glas toch? :p

ach eerst maar eens kijken of ik je uberhaubt vind.
vorig jaar kwam ik allemaal bekende tegen waarvan ik niet eens wist dat ze naar wacken gingen :D
dus wie weet kom ik je nog wel tegen

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
47
nederland
Quark schrieb:
Goeie morgen Nederland en België!!!

Nog 2 dagen wachten. Alleen moet ik nog alles inpakken voor de volksverhuizing van augustus. (ja, ik ben al met 2 t.w. ik en mezelf :D)

he jeemig....ik moet nog tot donderdag wachten...maar dat wordt t vanzelf wel...ben in ieder geval woensdag al vrij...jeeeeeeee en dan donderdagmorgen vroeg gaan we weg