Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.813
7.658
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Eigen taal eerst! (nee, niet "eigen volk eerst", da's racistisch hier in België. In Nederland en Duitsland trouwens ook.)

"push"

Edit: Niet om 't een of ander, maar ik ben
TEGEN NAZI'S EN TEGEN EXTREEM RECHTS!!!

Niet dat daar misverstanden over bestaan.

Zuletzt bearbeitet:

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
47
nederland
Quark schrieb:
Eigen taal eerst! (nee, niet "eigen volk eerst", da's racistisch hier in België. In Nederland en Duitsland trouwens ook.)

"push"

hier nog 1!

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
41
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
Quark schrieb:

"push"

IDD, eigen taal eerst! :D
en IDD, Nazi's en aanverwanten zijn enorme kneuzen.

Maar ik heb eigenlijk ook iets tegen een te politieke correctheid (is niet persoonlijk tegen jou hoor Quark)

@agresionpower: niks mis met dat goedkope aldibier! schültenbrau heerscht!

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.813
7.658
170
Iscariot schrieb:
Mijn vorige post was mijn 1500e. Niet gek met een gemiddelde van 1.16 posts per dag!:p
Oef, dan ben'k nog wel ff bezig. Ben juste over m'n 1100e post gegaan as ik 't goe gezien had, maar zeker ben'k daar niet echt van.

Enfin soit. Nog 3 dagen en ik ben er ook vandoor. Tot die tijd zullen jullie 't nog met mij moeten doen. :D

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.386
589
160
38
Almere, Holland
ik ga er morge ochtend vandoor :D
kan niet wachten
heb vanmiddag ff alle wacken filmpjes van vorig jaar gekeken die ik gedownload heb in de afgelopen 2 maanden.

ik heb alleen beetje last van slapeloosheid voordat ik naar festivals ga
waarschijnlijk last van zenuwen ofzo :p

maarja kan morge in de auto nog wel slapen , ben toch niet de gene die sturenn moet

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.813
7.658
170
agresionpower schrieb:
ik ga er morge ochtend vandoor :D
kan niet wachten
heb vanmiddag ff alle wacken filmpjes van vorig jaar gekeken die ik gedownload heb in de afgelopen 2 maanden.

ik heb alleen beetje last van slapeloosheid voordat ik naar festivals ga
waarschijnlijk last van zenuwen ofzo :p

maarja kan morge in de auto nog wel slapen , ben toch niet de gene die sturenn moet
"grrr"

En ik maar wachten tot dinsdagnacht voor ik kan vertrekken!!!

Wat doen jullie daar allemaal zo vroeg? :confused: D'r is toch geen zak te beleven dan?

In elk geval kun je in 't W:O:A-office nog achter de computer kruipen om op 't forum te kijken.

Allez, braaf wachten tot dinsdag voor mij dus.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.386
589
160
38
Almere, Holland
Quark schrieb:
"grrr"

En ik maar wachten tot dinsdagnacht voor ik kan vertrekken!!!

Wat doen jullie daar allemaal zo vroeg? :confused: D'r is toch geen zak te beleven dan?

In elk geval kun je in 't W:O:A-office nog achter de computer kruipen om op 't forum te kijken.

Allez, braaf wachten tot dinsdag voor mij dus.

beetje bier drinken en alvast je tentje warm maken voor als je een keer slaap nodig hebt.
en beetje checken of er nog chille mensen zijn

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.813
7.658
170
agresionpower schrieb:
beetje bier drinken en alvast je tentje warm maken voor als je een keer slaap nodig hebt.
en beetje checken of er nog chille mensen zijn
Da's ook 'n optie.

't Zal voor woensdag zijn. Ook al omdat ik op een gereserveerd vlak lig. Die gaat echt niet eerder open dan woensdagochtend. (en dan hoop ik aan te komen)