Quark schrieb:Eigen taal eerst! (nee, niet "eigen volk eerst", da's racistisch hier in België. In Nederland en Duitsland trouwens ook.)
"push"
Edit: Niet om 't een of ander, maar ik ben
TEGEN NAZI'S EN TEGEN EXTREEM RECHTS!!!
Niet dat daar misverstanden over bestaan.
agresionpower schrieb:dan ben ik nummer 3
Winterslaap schrieb:3 maal is scheeprecht toch
Quark schrieb:Eigen taal eerst! (nee, niet "eigen volk eerst", da's racistisch hier in België. In Nederland en Duitsland trouwens ook.)
"push"
Edit: Niet om 't een of ander, maar ik ben
TEGEN NAZI'S EN TEGEN EXTREEM RECHTS!!!
Niet dat daar misverstanden over bestaan.
Oef, dan ben'k nog wel ff bezig. Ben juste over m'n 1100e post gegaan as ik 't goe gezien had, maar zeker ben'k daar niet echt van.Iscariot schrieb:Mijn vorige post was mijn 1500e. Niet gek met een gemiddelde van 1.16 posts per dag!
Iscariot schrieb:@agresionpower: niks mis met dat goedkope aldibier! schültenbrau heerscht!
"grrr"agresionpower schrieb:ik ga er morge ochtend vandoor
kan niet wachten
heb vanmiddag ff alle wacken filmpjes van vorig jaar gekeken die ik gedownload heb in de afgelopen 2 maanden.
ik heb alleen beetje last van slapeloosheid voordat ik naar festivals ga
waarschijnlijk last van zenuwen ofzo
maarja kan morge in de auto nog wel slapen , ben toch niet de gene die sturenn moet
Quark schrieb:"grrr"
En ik maar wachten tot dinsdagnacht voor ik kan vertrekken!!!
Wat doen jullie daar allemaal zo vroeg? D'r is toch geen zak te beleven dan?
In elk geval kun je in 't W:O:A-office nog achter de computer kruipen om op 't forum te kijken.
Allez, braaf wachten tot dinsdag voor mij dus.
Da's ook 'n optie.agresionpower schrieb:beetje bier drinken en alvast je tentje warm maken voor als je een keer slaap nodig hebt.
en beetje checken of er nog chille mensen zijn