hea auf, mia ziagts ois zamm *brrrr* i bin hiot neta so a siaße...Original geschrieben von nostri
mocht nix
@xantia
geh wo, des is ned pfutschigack, des is supi, und no bessa san die siarupoatigen trocknbeanauslesn, woast, wonn du des ins glas rinna loßt und do kummt donn a schens honiggöbs saftl aussa, des is wos feins *zumsabbanofong*

*lol*jo kloa, außadem hob i heia in wackn a wundaboare spätlese mitgnomma, frog in metalsulm, dea hod iam recht guat gschmecktOriginal geschrieben von xantia
geh zua, vaschwind mit dein eiswein *lol*
du bist ein ganz hartnäckiger....

erstmal gute besserungOriginal geschrieben von Satariel
morgen ihr!
*gähn*
ich hab das wieder ganz intelligent gemacht... da hab ich mal drei tage frei und was is??! ich bin krank!! *heul* dabei wollt ich das wochenende mal so richtig fortgehtechnisch nutzen... *seufz*

sparst ja eh, weil du ja nicht am WE rumziehen kannst, somit hast genug für sonntagOriginal geschrieben von Satariel
nein du, die interessieren mich nicht wirklich...
außerdem muss ich sparen!![]()

na wunderbarOriginal geschrieben von Satariel
Haha! mir gehts schon wieder gut.... wundert mich zwar selbst, aber soll mir recht sein... hab weder fieber noch sonstige andere beschwerden *freu*![]()

Original geschrieben von nostri
jo kloa, außadem hob i heia in wackn a wundaboare spätlese mitgnomma, frog in metalsulm, dea hod iam recht guat gschmeckt
na im eanst, a bia is hin und wieda a ned schlecht, vo oim das dunkle ottakringa is guat![]()