hea auf, mia ziagts ois zamm *brrrr* i bin hiot neta so a siaße...Original geschrieben von nostri
mocht nix
@xantia
geh wo, des is ned pfutschigack, des is supi, und no bessa san die siarupoatigen trocknbeanauslesn, woast, wonn du des ins glas rinna loßt und do kummt donn a schens honiggöbs saftl aussa, des is wos feins *zumsabbanofong*
jo kloa, außadem hob i heia in wackn a wundaboare spätlese mitgnomma, frog in metalsulm, dea hod iam recht guat gschmecktOriginal geschrieben von xantia
geh zua, vaschwind mit dein eiswein *lol*
du bist ein ganz hartnäckiger....
erstmal gute besserungOriginal geschrieben von Satariel
morgen ihr!
*gähn*
ich hab das wieder ganz intelligent gemacht... da hab ich mal drei tage frei und was is??! ich bin krank!! *heul* dabei wollt ich das wochenende mal so richtig fortgehtechnisch nutzen... *seufz*
sparst ja eh, weil du ja nicht am WE rumziehen kannst, somit hast genug für sonntagOriginal geschrieben von Satariel
nein du, die interessieren mich nicht wirklich...
außerdem muss ich sparen!
na wunderbarOriginal geschrieben von Satariel
Haha! mir gehts schon wieder gut.... wundert mich zwar selbst, aber soll mir recht sein... hab weder fieber noch sonstige andere beschwerden *freu*
Original geschrieben von nostri
jo kloa, außadem hob i heia in wackn a wundaboare spätlese mitgnomma, frog in metalsulm, dea hod iam recht guat gschmeckt
na im eanst, a bia is hin und wieda a ned schlecht, vo oim das dunkle ottakringa is guat