The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.
Originally posted by Rockmaid
Gøy var det :D Var på folkehøyskolen,altså 3 år siden..Jeg og Sunnmøringane rocka vilt :) Vi hadde bass,trommer,piano(!) og diverse rytmeinstrumenter..Hehe..men det blei da musikk av det :D :D

Finner jeg noe bra i nærheten av elva hdde jo det vært knall :) Skal leite litt mer seriøst etter påske.
Musikk kan lages av så mangt :D:p:D

Vi bor nesten ved elven :)
Det hadde vært koselig med en lunsj i det fri et sted langs elven :) Bare ikke dett uti :p:p:D:D

Rockmaid

W:O:A Metalhead
4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Originally posted by Rock'n'Roll
Musikk kan lages av så mangt :D:p:D

Vi bor nesten ved elven :)
Det hadde vært koselig med en lunsj i det fri et sted langs elven :) Bare ikke dett uti :p:p:D:D

Det er sant,det. Det var en synth og en el-gitar der,men de var ikke brukbare. Ikke tilrettelagt for et band..men gøy var det :D :D :D

Man detter da ikke uti når man er edru? Pleier ikke å drikke så hardt før lunsj,jeg.. :p :D

Broren min hadde en C64..fine greier :D :D :D
Men kunne jo ikke gjøre stort mer enn å spille med den,da. Dårlig med nettilgang på midten av 80-tallet :p
Spille ja, det var tider det; Oils Well, Olympic Games og noen andre supre spill jeg forlengst har glemt :D:D:D
Dårlig grafikk da... :D
Nettilgangen var vel kun handlenettet til mormor :D:D:D

Det er sant,det. Det var en synth og en el-gitar der,men de var ikke brukbare. Ikke tilrettelagt for et band..men gøy var det :D :D :D

Man detter da ikke uti når man er edru? Pleier ikke å drikke så hardt før lunsj,jeg.. :p :D
Nei, man gjør kanskje ikke slike dumme ting i edru tilstand (liker vi å tro :D:D:D )

Verre med den drikkinga nå, etter at rusbrusen kom tenker jeg :p:p

Rockmaid

4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Spille ja, det var tider det; Oils Well, Olympic Games og noen andre supre spill jeg forlengst har glemt :D:D:D
Dårlig grafikk da... :D
Nettilgangen var vel kun handlenettet til mormor :D:D:D

Dårlige? C64-spillene er bedre enn det meste som lages i dag :D :D :D Men det var stort da vi fikk en Amiga 500 i huset..og gikk over til de high-tech diskettene :D :p

Min mormor hadde bare hårnett,hun..vel,ikke det engang..men hun er en nett person :p

Rockmaid

4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Nei, man gjør kanskje ikke slike dumme ting i edru tilstand (liker vi å tro :D:D:D )

Verre med den drikkinga nå, etter at rusbrusen kom tenker jeg :p:p

Liker vi å tro,ja.. :D :D Men det kan jo fort skje hvis man lunsjer litt for langt ut :)

Rusbrus er i grunn ikke så godt..men det er en vanesak :D

Dårlige? C64-spillene er bedre enn det meste som lages i dag :D :D :D Men det var stort da vi fikk en Amiga 500 i huset..og gikk over til de high-tech diskettene :D :p

Min mormor hadde bare hårnett,hun..vel,ikke det engang..men hun er en nett person :p
Det var en stor revolusjon :D:D:D

Før var man nett, nå er man bare "på" nett :D:D:D

Liker vi å tro,ja.. :D :D Men det kan jo fort skje hvis man lunsjer litt for langt ut :)

Rusbrus er i grunn ikke så godt..men det er en vanesak :D
Lange lunsjer er da både godt og koselig :) Verre når man skal hjem :D:D:D

Jeg har falt fullstendig for rusbrusen :p
Hadde den kommet da jeg var liten, hadde jeg vært alkoholiker nå :D:D:D

Rockmaid

4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Lange lunsjer er da både godt og koselig :) Verre når man skal hjem :D:D:D

Jeg har falt fullstendig for rusbrusen :p
Hadde den kommet da jeg var liten, hadde jeg vært alkoholiker nå :D:D:D

Lange lunsjer er fint..men ikke helt uti elva :) Blir fort litt nedtur å dra hjem,ja!

Så du er ikke alkoholiker enda? :p Er sikker på at dagens ungdom får like traumatiske minner om rusbrus som jeg har av Peach Canei og Pisang Ambon :p :D :D

Lange lunsjer er fint..men ikke helt uti elva :) Blir fort litt nedtur å dra hjem,ja!

Så du er ikke alkoholiker enda? :p Er sikker på at dagens ungdom får like traumatiske minner om rusbrus som jeg har av Peach Canei og Pisang Ambon :p :D :D
Ikke uti elva da :D Hvis vi ikke finner en egnet holme :D:D:D
Hehe, neppe, er så gammel nå at jeg har lært å drikke med måte :p:p:p
Og jeg drikker ikke sprit (traumatiske minner :D:D:D )