Rockmaid
W:O:A Metalhead
Originally posted by Rock'n'Roll
Kom igjen Rockmaid, ikke gjem deg i kulissene, hehe...![]()
Jeg kom frem i lyset nå,hehe..jeg fant frem på tysk,til og med!
Kom igjen Rockmaid, ikke gjem deg i kulissene, hehe...![]()
Ja, du har vel hatt tysk på skolenOriginally posted by Rockmaid
Jeg kom frem i lyset nå,hehe..jeg fant frem på tysk,til og med!

Ja, du har vel hatt tysk på skolen
Det har jo jeg også, men det er altfor lenge siden![]()

Hehe, jeg har vært inne og rotet i det tyske forumet, skjønner ikke stort da, men poster litt her og der for moro skyldOriginally posted by Rockmaid
Nei,jeg hadde fransk,jeg..men tysk er da ikke så altfor vanskelig å forstå
Skal ikke begi meg ut på noen tyske tråder,da..

Hehe, jeg har vært inne og rotet i det tyske forumet, skjønner ikke stort da, men poster litt her og der for moro skyld![]()
Bare man finner det rette stedet,kan det være riktig så gøy 
Jeg er jo herOriginally posted by Rockmaid
Spam,spam,spam,spam,spaaaaam!![]()
![]()
Skjedde ikke mye her i natt..men jeg er vant til å snakke med meg selv
På tide å gi seg for dagen,kanskje.

Jeg er jo her
Blir her en stund jeg, har litt spamming å ta igjen. Vært på øving i hele kveld![]()

Dere får lage noen låter så dere kan spille på Kroa før jeg flytter 
De har en Brainstorming tråd som er riktig så morsom, skriv det du tenker på aller først når du ser et ord eller en setning. Selv om det er på tysk, så tenker man jo på noeOriginally posted by Rockmaid
Hehe..du kan skrive litt på norsk,bare for å være irriterende![]()
Bare man finner det rette stedet,kan det være riktig så gøy
![]()

De har en Brainstorming tråd som er riktig så morsom, skriv det du tenker på aller først når du ser et ord eller en setning. Selv om det er på tysk, så tenker man jo på noe
Tror jeg starter en slik tråd her, det er jo en av de mest populære trådene der inne![]()
Jeg er med på en norsk brainstorming-tråd..eller skandinavisk,da..vikingsk

Vi øver to ganger i uka, men det hender jo at noen ikke kan, og da blir det jo litt amputertOriginally posted by Rockmaid
Ja,der var du jammen
Synes dere øver mye? Ikke noe bedre å ta dere til?Dere får lage noen låter så dere kan spille på Kroa før jeg flytter
![]()

... synes du ikke det er fornuftig nok da kanskje 

Hvor er den tråden hen da...? Den norske...Originally posted by Rockmaid
Det hørtes jo litt gøy ut! Skal se om jeg finner den.. selv om mine tanker ikke gjør seg i et sånt forumJeg er med på en norsk brainstorming-tråd..eller skandinavisk,da..vikingsk
![]()
![]()
Vi øver to ganger i uka, men det hender jo at noen ikke kan, og da blir det jo litt amputert
Bedre å ta oss til...... synes du ikke det er fornuftig nok da kanskje
Flytter du til sommeren? Vi er gjerne oppvarmingsband, bare å gi beskjed... men de hovedbandet bør spille rock da![]()
Ikke at de jeg har vært på har vært så seriøse

Men de kommmer vel neppe med det første.Originally posted by Rock'n'Roll
Hvor er den tråden hen da...? Den norske...

Hehe, spilte du i band, komme til oss da, vi trenger en kvinnelig vokalOriginally posted by Rockmaid
Joda,det er kjempefornuftig..skulle gjerne vært på bandøving hele dagen,jegIkke at de jeg har vært på har vært så seriøse
![]()
Ja,jeg gidder ikke være her stort lenger enn til sommeren..Hadde vært gøy om dere var oppvarming for Black DebbathMen de kommmer vel neppe med det første.

Flytter du til Oslo blir det vel mere moro, da sees vi sikkert oftere også, alltid et eller annet som skjer der... Finn deg et sted på Grünerløkka
Der bor jeg