The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.
Originally posted by Rockmaid
Hehe..du kan skrive litt på norsk,bare for å være irriterende :D :D Bare man finner det rette stedet,kan det være riktig så gøy :D
De har en Brainstorming tråd som er riktig så morsom, skriv det du tenker på aller først når du ser et ord eller en setning. Selv om det er på tysk, så tenker man jo på noe :D:D:D
Tror jeg starter en slik tråd her, det er jo en av de mest populære trådene der inne :)

Rockmaid

W:O:A Metalhead
4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Originally posted by Rock'n'Roll
De har en Brainstorming tråd som er riktig så morsom, skriv det du tenker på aller først når du ser et ord eller en setning. Selv om det er på tysk, så tenker man jo på noe :D:D:D
Tror jeg starter en slik tråd her, det er jo en av de mest populære trådene der inne :)

Det hørtes jo litt gøy ut! Skal se om jeg finner den.. selv om mine tanker ikke gjør seg i et sånt forum :D Jeg er med på en norsk brainstorming-tråd..eller skandinavisk,da..vikingsk :D :D

Ja,der var du jammen :D

Synes dere øver mye? Ikke noe bedre å ta dere til? :p Dere får lage noen låter så dere kan spille på Kroa før jeg flytter :)
Vi øver to ganger i uka, men det hender jo at noen ikke kan, og da blir det jo litt amputert :(

Bedre å ta oss til... :mad:... synes du ikke det er fornuftig nok da kanskje :D:D:D

Flytter du til sommeren? Vi er gjerne oppvarmingsband, bare å gi beskjed... men de hovedbandet bør spille rock da :D

Rockmaid

W:O:A Metalhead
4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Originally posted by Rock'n'Roll
Vi øver to ganger i uka, men det hender jo at noen ikke kan, og da blir det jo litt amputert :(

Bedre å ta oss til... :mad:... synes du ikke det er fornuftig nok da kanskje :D:D:D

Flytter du til sommeren? Vi er gjerne oppvarmingsband, bare å gi beskjed... men de hovedbandet bør spille rock da :D

Joda,det er kjempefornuftig..skulle gjerne vært på bandøving hele dagen,jeg :) Ikke at de jeg har vært på har vært så seriøse :D :D

Ja,jeg gidder ikke være her stort lenger enn til sommeren..Hadde vært gøy om dere var oppvarming for Black Debbath :D Men de kommmer vel neppe med det første.

Joda,det er kjempefornuftig..skulle gjerne vært på bandøving hele dagen,jeg :) Ikke at de jeg har vært på har vært så seriøse :D :D

Ja,jeg gidder ikke være her stort lenger enn til sommeren..Hadde vært gøy om dere var oppvarming for Black Debbath :D Men de kommmer vel neppe med det første.
Hehe, spilte du i band, komme til oss da, vi trenger en kvinnelig vokal :)

Black Debbath hadde vært kult ja, men det dukker vel opp en anledning en gang... :) Flytter du til Oslo blir det vel mere moro, da sees vi sikkert oftere også, alltid et eller annet som skjer der... Finn deg et sted på Grünerløkka :) Der bor jeg :D:D:D