The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.
Originally posted by Rockmaid
Nei,jeg ga fort opp det tyske :p

Ser du er en dreven spammer,du har jo spamma alle trådene her :D :D :D
Det tyske suger, bare hvis det blir altfor kjedelig her, om natten når jeg er alene her, må jeg inn å tulle litt med tyskerne, der pleier det ofte å være noen. Så at det var noen amerikanere inne her for en halvtime siden eller noe, men de er noen dårlige spammere. Jeg har snart sort belte i spamming :D:D:D:D:D Skandinavene er de beste, og noen tyskere da, men de er så mange at det skulle bare mangle :D:D:D

Rockmaid

W:O:A Metalhead
4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Originally posted by Rock'n'Roll
Det tyske suger, bare hvis det blir altfor kjedelig her, om natten når jeg er alene her, må jeg inn å tulle litt med tyskerne, der pleier det ofte å være noen. Så at det var noen amerikanere inne her for en halvtime siden eller noe, men de er noen dårlige spammere. Jeg har snart sort belte i spamming :D:D:D:D:D Skandinavene er de beste, og noen tyskere da, men de er så mange at det skulle bare mangle :D:D:D

Hehe..og helt på toppen troner selvfølgelig nordmennene,dette edle folkeslag lengst mot nord :p :D
Er kroppus inne her,da?

Hehe..og helt på toppen troner selvfølgelig nordmennene,dette edle folkeslag lengst mot nord :p :D
Er kroppus inne her,da?
Jepp, vi er best:D:D:D
Kroppus VAR her, nå er han hos Kimbay, og nekter å låne pc'en hennes hørte jeg. De har sikkert annet å gjøre når han er der da :D:D:D Men han kommer nok tilbake, vi får mase litt på ham. :) Og Monica :) Så kommer det til å bli full fest her :D:D:D

Rockmaid

4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Jepp, vi er best:D:D:D
Kroppus VAR her, nå er han hos Kimbay, og nekter å låne pc'en hennes hørte jeg. De har sikkert annet å gjøre når han er der da :D:D:D Men han kommer nok tilbake, vi får mase litt på ham. :) Og Monica :) Så kommer det til å bli full fest her :D:D:D

Okay,men han spammer? :D :D :D Ja,de er nok opptatt med andre ting :D Men han skal hjem i løpet av uka,var det ikke? Monica skal også tvinges..så blir det haraball! :D :D :D

Okay,men han spammer? :D :D :D Ja,de er nok opptatt med andre ting :D Men han skal hjem i løpet av uka,var det ikke? Monica skal også tvinges..så blir det haraball! :D :D :D
Han banner :D:D:D Jo, han skal hjem i løpet av uka tror jeg, og hente flyttelasset, hehe... Så får du flere gode naboer hvis du flytter til Grünerløkka :)

Legge bredsiden til :D:D:D

Rockmaid

4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Så Eva bor på grünerløkka hun også? Hmm..alle de kule gjør jo det :p :D

Får se om jeg finner et lite skur jeg kan ha råd til,da :) Men Oslo er jo uansett ikke stort..og jeg kommer nok til å befinne meg på Last Train en del :D :D

Så Eva bor på grünerløkka hun også? Hmm..alle de kule gjør jo det :p :D

Får se om jeg finner et lite skur jeg kan ha råd til,da :) Men Oslo er jo uansett ikke stort..og jeg kommer nok til å befinne meg på Last Train en del :D :D
Kul plass, hehe... så da må jo de kule bo der... Så forresten et par av gutta i Cumshots da jeg var innom McDonald's på Grünerløkka her for noen uker siden :) Enda en god grunn :D:D:D

Oslo er kjempestort :p:p:p

Rockmaid

4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Kul plass, hehe... så da må jo de kule bo der... Så forresten et par av gutta i Cumshots da jeg var innom McDonald's på Grünerløkka her for noen uker siden :) Enda en god grunn :D:D:D

Oslo er kjempestort :p:p:p

Ja,tre av dem bor jo på Grünerløkka..en grunn til IKKE å flytte dit,hehe.. Liker ikke tanken på å "bumse" borti dem,gitt..men da må jeg vel holde meg unna Last Train også :p

Oslo er lite :D Holder meg uansett ganske sentrumsnært,da..har gitt opp ideen om bobil :D