The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Rockmaid

W:O:A Metalhead
4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Originally posted by Rock'n'Roll
Hehe, spilte du i band, komme til oss da, vi trenger en kvinnelig vokal :)

Black Debbath hadde vært kult ja, men det dukker vel opp en anledning en gang... :) Flytter du til Oslo blir det vel mere moro, da sees vi sikkert oftere også, alltid et eller annet som skjer der... Finn deg et sted på Grünerløkka :) Der bor jeg :D:D:D

Vel,jeg "spilte" bass..og sang på vår uforglemmelige versjon av "Lean on me". Folk visste ikke om de skulle le eller gråte :D :D :D Det var tider,ja!
Trenger dere vokalist er vel Monica mer keen på det :D Jeg synger bare stygt med vilje :D

Er vel Oslo det blir til..men hvor i byen har jeg ikke planlagt enda..Grünerløkka er jo ikke det verste stedet å bo :)

Originally posted by Rockmaid
Vel,jeg "spilte" bass..og sang på vår uforglemmelige versjon av "Lean on me". Folk visste ikke om de skulle le eller gråte :D :D :D Det var tider,ja!
Trenger dere vokalist er vel Monica mer keen på det :D Jeg synger bare stygt med vilje :D

Er vel Oslo det blir til..men hvor i byen har jeg ikke planlagt enda..Grünerløkka er jo ikke det verste stedet å bo :)
Dere hadde det sikkert gøy :) Lenge siden det eller? Stygt... hvem har snakket om å synge pent :D:D:D

Grünerløkka er billig og sentralt, og så blir vi naboer :D

Originally posted by Rockmaid
Spam,spam,spam...ikke tyske ord i seg selv :)
Dette er nesten like gøy som å se Monty Python :D :D :D
Hekta på SPAM... nei, det er vi vel ikke :p:p:p

Monty Python er megakult da... en annen gærning her inne har lagt ut hele samtalen fra den med ridderene (fanken,nå husker jeg ikke navnet på filmen heller :D:D:D ) Han spammet samtalene inn i 5000 tråden, hehe. Litt av en jobb, klipp og lim... :D:D:D

Rockmaid

4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Hekta på SPAM... nei, det er vi vel ikke :p:p:p

Monty Python er megakult da... en annen gærning her inne har lagt ut hele samtalen fra den med ridderene (fanken,nå husker jeg ikke navnet på filmen heller :D:D:D ) Han spammet samtalene inn i 5000 tråden, hehe. Litt av en jobb, klipp og lim... :D:D:D

Nei,aldri :p

Life of Brian må være tidenes beste film :D Komedie,selvfølgelig.
Lurer på hva slags oppvekst han du snakker om,hadde..Han må ha blitt behandla dårlig :D :D :D

Rockmaid

4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Dere hadde det sikkert gøy :) Lenge siden det eller? Stygt... hvem har snakket om å synge pent :D:D:D

Grünerløkka er billig og sentralt, og så blir vi naboer :D

Gøy var det :D Var på folkehøyskolen,altså 3 år siden..Jeg og Sunnmøringane rocka vilt :) Vi hadde bass,trommer,piano(!) og diverse rytmeinstrumenter..Hehe..men det blei da musikk av det :D :D

Finner jeg noe bra i nærheten av elva hdde jo det vært knall :) Skal leite litt mer seriøst etter påske.