Zullen we nooit nie weten se.Lady_Wolf schrieb:ik vraag me af wat voor koeken![]()
Biscuitjes? of misschien wel stroopwafels, of toch krakelingen? Nee, spritsen dan?
Zullen we nooit nie weten se.Lady_Wolf schrieb:ik vraag me af wat voor koeken![]()
Biscuitjes? of misschien wel stroopwafels, of toch krakelingen? Nee, spritsen dan?
Lady_Wolf schrieb:ik vraag me af wat voor koeken![]()
Moeilijk hè, Vlaams!?Coremümmel schrieb:Ähhh, Bier?![]()
Quark schrieb:Moeilijk hè, Vlaams!?
We hadden 't niet over bier, maar koeken!!!
Winterslaap schrieb:ik wilde erg gevat zijn...maar dan kom je weer op de 2de wereldoorlogkwestie...nie zo netjes..maar toch....die koeken in dat paarse ronde plastic doosje..zijn errug lekker!!! als u begrijpt wat ik bedoel![]()
erg fout weer...snorry he
Jaja, en wie vroeg er z'n fiets terug toen de tandem voorbij reed?agresionpower schrieb:
Quark schrieb:Jaja, en wie vroeg er z'n fiets terug toen de tandem voorbij reed?
Dan was 't m_u geweest. Of L-W. Een van jullie vroeg (en anglais) "Can I have my bike back?"agresionpower schrieb:
ik in ieder geval niet
Quark schrieb:Dan was 't m_u geweest. Of L-W. Een van jullie vroeg (en anglais) "Can I have my bike back?"
Winterslaap schrieb:....teveel bierkoeken op zeker?![]()
agresionpower schrieb:lol
ja te diep in de koektrommel gekeken
Winterslaap schrieb:is de koektrommel nu halfvol of halfleeg....mja...positief blijven...halfvol