Lady_Wolf
W:O:A Metalmaster
Quark schrieb:En dèh ge bedankt zèt, dèh witte!!!![]()
Er staat volgens mij Nederlandstalig.....

Quark schrieb:En dèh ge bedankt zèt, dèh witte!!!![]()
Nou en? Dat was een NEDERLANDS dialect, dus.....Lady_Wolf schrieb:Er staat volgens mij Nederlandstalig.....![]()
Quark schrieb:Nou en? Dat was een NEDERLANDS dialect, dus.....
BTW. Zijn jullie vrijdag al in Keulen? Ik heb eigenlijk 'n lift nodig van het vliegveld/station Deutz naar Helm toe, maar ik weet nog nie hoe ik er moet geraken.
Lady_Wolf schrieb:Nope, wij komen op zaterdag ochtend pas aan. Ik moet 's avonds werken, MU ook, en AP, tja hoe meneer "ik trek me op Wacken op zn minst 3x per dag af" zijn vrijdag avonden doorbrengt wil ik niet eens weten![]()
SJONNIE! nou we het toch over je hebben..
Snurk jij?![]()
Ik soms (voornamelijk als ik verkouden ben)
MU soms niet....
agresionpower schrieb:vrijdag avond ga ik me uiteraard aftrekken... maar dat leek me vrij voor de hand liggen.
main_unit schrieb:lekker hoor
zolang je t zaterdag maar laat![]()
Lady_Wolf schrieb:ach hij mag wel in de badkamer, zolang hij alles maar wegspoelt....
Quark schrieb:Even ter info. Als ik jullie te pakken wil krijgen zaterdag, zal dat niet via de telefoon, maar via SMS gaan. Om over de grens te bellen kost én mij, én jullie KLAUWEN geld, terwijl 'n SMS versturen net zo duur is als in binnenverkeer, en ontvangen geen rooie cent kost. Je bent dus gewaarschuwd.
BTW, ja, ik ben weer op dát nummer te bereiken waar ik in Wacken ook op te bereiken was.![]()
Dan moet ge dat VANDAAG nog doen, want morgen ben ik al vroeg weg. Niet dat 't zo ver rijden is, maar ik ga eerst naar Overpelt (kruipafstand, maar toch maar met de auto), daarna naar de Heizel in Brussel (beurs) en van daaruit vertrekken we naar Köln/Keulen.agresionpower schrieb:dat is goed.
ik zal mijn nieuwe nummer even PM'en (mobiel van de zaak is echt relaxt)
agresionpower schrieb:dat is goed.
ik zal mijn nieuwe nummer even PM'en (mobiel van de zaak is echt relaxt)
Hij nu ook!!! Waar 'n SMoS al niet goe voor is zenne!!!Lady_Wolf schrieb:Jij hebt dus Quark's nummer? Ik geloof namelijk dat MU zijn nummer kwijt is..
heheheQuark schrieb:Hij nu ook!!! Waar 'n SMoS al niet goe voor is zenne!!!![]()
Quark schrieb:Hij nu ook!!! Waar 'n SMoS al niet goe voor is zenne!!!![]()
Lady_Wolf schrieb:hij zat tegen mij te klagen dat hij er niks van begreep![]()