Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
40
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Quark schrieb:
Nou en? Dat was een NEDERLANDS dialect, dus..... :D

BTW. Zijn jullie vrijdag al in Keulen? Ik heb eigenlijk 'n lift nodig van het vliegveld/station Deutz naar Helm toe, maar ik weet nog nie hoe ik er moet geraken.

Nope, wij komen op zaterdag ochtend pas aan. Ik moet 's avonds werken, MU ook, en AP, tja hoe meneer "ik trek me op Wacken op zn minst 3x per dag af" zijn vrijdag avonden doorbrengt wil ik niet eens weten :D

SJONNIE! nou we het toch over je hebben..
Snurk jij? :p
Ik soms (voornamelijk als ik verkouden ben)
MU soms niet....

Zuletzt bearbeitet:

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Lady_Wolf schrieb:
Nope, wij komen op zaterdag ochtend pas aan. Ik moet 's avonds werken, MU ook, en AP, tja hoe meneer "ik trek me op Wacken op zn minst 3x per dag af" zijn vrijdag avonden doorbrengt wil ik niet eens weten :D

SJONNIE! nou we het toch over je hebben..
Snurk jij? :p
Ik soms (voornamelijk als ik verkouden ben)
MU soms niet....

vrijdag avond ga ik me uiteraard aftrekken... maar dat leek me vrij voor de hand liggen.

ja ik snurk zo nu en dan... maar of het erg is weet ik niet want ik slaap dan altijd :p

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.838
8.563
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Even ter info. Als ik jullie te pakken wil krijgen zaterdag, zal dat niet via de telefoon, maar via SMS gaan. Om over de grens te bellen kost én mij, én jullie KLAUWEN geld, terwijl 'n SMS versturen net zo duur is als in binnenverkeer, en ontvangen geen rooie cent kost. Je bent dus gewaarschuwd.

BTW, ja, ik ben weer op dát nummer te bereiken waar ik in Wacken ook op te bereiken was. :D

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Quark schrieb:
Even ter info. Als ik jullie te pakken wil krijgen zaterdag, zal dat niet via de telefoon, maar via SMS gaan. Om over de grens te bellen kost én mij, én jullie KLAUWEN geld, terwijl 'n SMS versturen net zo duur is als in binnenverkeer, en ontvangen geen rooie cent kost. Je bent dus gewaarschuwd.

BTW, ja, ik ben weer op dát nummer te bereiken waar ik in Wacken ook op te bereiken was. :D

dat is goed.
ik zal mijn nieuwe nummer even PM'en (mobiel van de zaak is echt relaxt :D )

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.838
8.563
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
agresionpower schrieb:
dat is goed.
ik zal mijn nieuwe nummer even PM'en (mobiel van de zaak is echt relaxt :D )
Dan moet ge dat VANDAAG nog doen, want morgen ben ik al vroeg weg. Niet dat 't zo ver rijden is, maar ik ga eerst naar Overpelt (kruipafstand, maar toch maar met de auto), daarna naar de Heizel in Brussel (beurs) en van daaruit vertrekken we naar Köln/Keulen.

Ergo, geen Internet. Maar je kan natuurlijk altijd 'n SMoS sturen. (+49174/???????, ik ga natuurlijk niet m'n nummer NU op 't net zetten :D)