Meneer pastoor grossiert in geloofszaken. Ik niet!Lady_Wolf schrieb:ik geloof er niks van
Quark schrieb:Meneer pastoor grossiert in geloofszaken. Ik niet!![]()
Nemesiss schrieb:goh zo te zien heb ik niet veel gemist... Quark met z'n geniaal complex, Ap die altijd aan sex denkt.... jah hoe M_U en L_W omschrijven..... ok gewoon gezellig....![]()
Jah maar zoals ik altijd zeg:agresionpower schrieb:wees blij dat ik niet al m'n gedachtes hier achter laat![]()
![]()
Nemesiss schrieb:Jah maar zoals ik altijd zeg:
a dirty mind is a joy forever!
![]()
![]()
![]()
Quark schrieb:Die heb ik nu niet. Ik heb 't STEENkoud!![]()
Of om volgend jaar toch maar 'n griepvaccin te gaan halen.agresionpower schrieb:meschien een goed moment om de kachel aan te zetten?
griepvaccin??? werkt dat eigenlijk wel.... een vriend van mij haalde er elk jaar 1 ofzo maar hij was wel het vaakst ziek...Quark schrieb:Of om volgend jaar toch maar 'n griepvaccin te gaan halen.
Gaat ondertussen wel beter, maar ik heb betere tijden gehad.
Nemesiss schrieb:griepvaccin??? werkt dat eigenlijk wel.... een vriend van mij haalde er elk jaar 1 ofzo maar hij was wel het vaakst ziek...![]()
Hmm, da's voor volgend jaar in elk geval. (al willen ze 't nu nog gaan invoeren bij ons op de Brailleliga)Winterslaap schrieb:met zo'n griepvaccin wordt je voor een paar griepjes ingeent.... dus als je een ander griepje tegenkomt...krijg je die gewoon... kortom....je hebt er iet veul an![]()