Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
goh zo te zien heb ik niet veel gemist... Quark met z'n geniaal complex, Ap die altijd aan sex denkt.... jah hoe M_U en L_W omschrijven..... ok gewoon gezellig.... :p

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
Of om volgend jaar toch maar 'n griepvaccin te gaan halen.

Gaat ondertussen wel beter, maar ik heb betere tijden gehad.
griepvaccin??? werkt dat eigenlijk wel.... een vriend van mij haalde er elk jaar 1 ofzo maar hij was wel het vaakst ziek... :rolleyes:

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
met zo'n griepvaccin wordt je voor een paar griepjes ingeent.... dus als je een ander griepje tegenkomt...krijg je die gewoon... kortom....je hebt er iet veul an :D

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.814
8.555
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Winterslaap schrieb:
met zo'n griepvaccin wordt je voor een paar griepjes ingeent.... dus als je een ander griepje tegenkomt...krijg je die gewoon... kortom....je hebt er iet veul an :D
Hmm, da's voor volgend jaar in elk geval. (al willen ze 't nu nog gaan invoeren bij ons op de Brailleliga)
in elk geval ben ik er nu mooi vanaf.