Lady_Wolf
W:O:A Metalmaster
agresionpower schrieb:is dat niet standaard het geval?![]()
nee jou smsjes over wodka meenemen begrijpt hij prima
agresionpower schrieb:is dat niet standaard het geval?![]()
Ik begreep hier nie watt!Lady_Wolf schrieb:hij zat tegen mij te klagen dat hij er niks van begreep![]()
Hij moet niet zo zagen!Lady_Wolf schrieb:hij zat tegen mij te klagen dat hij er niks van begreep![]()
TALKHEAVY schrieb:Ik begreep hier nie watt!![]()
Zo, we zijn weer terug zie ik!Lady_Wolf schrieb:het is nederlandstalig, niet zuid afrikaans![]()
Quark schrieb:Zo, we zijn weer terug zie ik!
![]()
Wij ook. Maar dan omdat de GPS ons via Roermond stuurde, waardoor we er niet in Köln Süd maar in Köln Nord op de autostrade moesten. Viel alles toch nog mee zo. Maar we hebben 't overleefd. Al voel ik de Kölsch nog in m'n systeem.Lady_Wolf schrieb:Dat zie je heel goed![]()
![]()
Rond 11.30 zijn we vertrokken en om 14.00 waren we weer in Leusden.
Vanochtend eerst nog vlak bij de Dom een broodje (of 2) gegeten, ff met Pablo gepraat (die kwam langs onderweg naar het station) en toen vertrokken.
Nog een leuk stukje van Keulen gezien vanwege het 1richtingsverkeer.
Quark schrieb:Wij ook. Maar dan omdat de GPS ons via Roermond stuurde, waardoor we er niet in Köln Süd maar in Köln Nord op de autostrade moesten. Viel alles toch nog mee zo. Maar we hebben 't overleefd. Al voel ik de Kölsch nog in m'n systeem.
Ik heb m'n bier nog steeds! En dat zal nog wel ff duren eer ik die opdrink. Minimaal nog zo'n 6 maand of zo. Met 'n bier van 10 jaar oud kun je nog wel 'n paar maanden wachten.agresionpower schrieb:ja bij mij is de Kölsch er inmiddels wel uit, al moet ik zeggen dat gnoffs Kölsch erg lekker was
verder vond ik het erg chill allemaal in Köln
Dat krijg je als Duitsers al meteen denken dát ze Nederlands kunnen praten/schrijven.agresionpower schrieb:
Quark schrieb:Dat krijg je als Duitsers al meteen denken dát ze Nederlands kunnen praten/schrijven.
What the fuck!
Coremümmel schrieb:ääh, noeken in de koeken?![]()
![]()
![]()