Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
40
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Quark schrieb:
Zo, we zijn weer terug zie ik!
:D

Dat zie je heel goed :p :D

Rond 11.30 zijn we vertrokken en om 14.00 waren we weer in Leusden.
Vanochtend eerst nog vlak bij de Dom een broodje (of 2) gegeten, ff met Pablo gepraat (die kwam langs onderweg naar het station) en toen vertrokken.
Nog een leuk stukje van Keulen gezien vanwege het 1richtingsverkeer.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.843
8.564
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Lady_Wolf schrieb:
Dat zie je heel goed :p :D

Rond 11.30 zijn we vertrokken en om 14.00 waren we weer in Leusden.
Vanochtend eerst nog vlak bij de Dom een broodje (of 2) gegeten, ff met Pablo gepraat (die kwam langs onderweg naar het station) en toen vertrokken.
Nog een leuk stukje van Keulen gezien vanwege het 1richtingsverkeer.
Wij ook. Maar dan omdat de GPS ons via Roermond stuurde, waardoor we er niet in Köln Süd maar in Köln Nord op de autostrade moesten. Viel alles toch nog mee zo. Maar we hebben 't overleefd. Al voel ik de Kölsch nog in m'n systeem.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Quark schrieb:
Wij ook. Maar dan omdat de GPS ons via Roermond stuurde, waardoor we er niet in Köln Süd maar in Köln Nord op de autostrade moesten. Viel alles toch nog mee zo. Maar we hebben 't overleefd. Al voel ik de Kölsch nog in m'n systeem.

ja bij mij is de Kölsch er inmiddels wel uit, al moet ik zeggen dat gnoffs Kölsch erg lekker was :)

verder vond ik het erg chill allemaal in Köln

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.843
8.564
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
agresionpower schrieb:
ja bij mij is de Kölsch er inmiddels wel uit, al moet ik zeggen dat gnoffs Kölsch erg lekker was :)

verder vond ik het erg chill allemaal in Köln
Ik heb m'n bier nog steeds! En dat zal nog wel ff duren eer ik die opdrink. Minimaal nog zo'n 6 maand of zo. Met 'n bier van 10 jaar oud kun je nog wel 'n paar maanden wachten. :D