Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

stratovana

Newbie
30 Juli 2006
8
0
46
Druk bezig om alles alvast te pakken, nog zorgen dat alle batterijen, vier setjes zijn opgeladen voor de camera's. Memorecorder mee plus bandjes voor de interviews. Tot nu toe twee geregeld met Born From Pain en Wintersun is er bijna door.

Nog een was draaien, boodschappen doen, en dan donderdagochtend om zes uur weg.

Axel2

W:O:A Metalmaster
26 Apr. 2003
7.918
4
83
Emscher-Castle
Website besuchen
stratovana schrieb:
Druk bezig om alles alvast te pakken, nog zorgen dat alle batterijen, vier setjes zijn opgeladen voor de camera's. Memorecorder mee plus bandjes voor de interviews. Tot nu toe twee geregeld met Born From Pain en Wintersun is er bijna door.

Nog een was draaien, boodschappen doen, en dan donderdagochtend om zes uur weg.
Ha, we zijn al in Münster aangekomen. Nog ff en we zijn ook hier vertrokken.

PS. Dit is niet Axel, maar Quark!

stratovana

Newbie
30 Juli 2006
8
0
46
En hoe is het weer tot so far in Duitsland? Had vanmiddag al een update dat het ook behoorlijk regende van mensen die al bij Hamburg waren.

Update van mij: Born From Pain interview is nu echt door en Wintersun interview ook. Nog twee afwachten.

Mag ik hier reclame maken? haha

1 Aug. 2006
2
0
46
39
Leeuwarden, Netherlands
Een goedemorgen, nog een nederlander hier :p

Ik ga voor het eerst naar Wacken dit jaar, in mijn eentje helaas want mijn "date" heeft afgezegt maar dat boeit niet, ik kom pas morgenavond rond 22:15 aan op hamburg station dus ik hoop dat ik alle treinen/bussen/pendelbussen nog haal maar dat zie ik vanzelf wel :p

Anyway heb er in ieder geval zwaar veel zin in :D

Dus tot morgen en ik wens iedereen goed weer ;)

ps. thx Quark voor het vertalen van die routebeschrijving paar pagina`s terug, stuk begrijpelijker :)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.882
8.592
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Lady_Wolf schrieb:
lalalala TERUG!

damn wat hebben we het getroffen met het weer dit jaar!
Minst wat we kunnen zeggen!!!

ben ook blij jullie koppen 's 'n keer te hebben gezien. Nu verwacht ik van iedereen wel 'n foto (of 2, 3) in de W:O:A-foto gallery. (info bij Lord Soth of FallenOne. (vooral in 't Duitstalige actief, maar stuur ze gewoon 'n mail! Adres: http://www.gallery.metaltravelguide.com/frameset.html)

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Quark schrieb:
Minst wat we kunnen zeggen!!!

ben ook blij jullie koppen 's 'n keer te hebben gezien. Nu verwacht ik van iedereen wel 'n foto (of 2, 3) in de W:O:A-foto gallery. (info bij Lord Soth of FallenOne. (vooral in 't Duitstalige actief, maar stuur ze gewoon 'n mail! Adres: http://www.gallery.metaltravelguide.com/frameset.html)

ja dat moet ik inderdaad maar eens gaan doen.

het weer was trouwns erg relaxt dit jaar :D
en als ik de bevestigde bands voor volgend jaar zie denk ik dat ik alvast me kaartje ga bestellen :D (was ik zo i zo al van plan)

Angelos

W:O:A Metalhead
29 Juli 2006
107
0
61
37
Sint-Oedenrode (Holland)
www.puppypuke.com
sooo, mn 1e wacken zit erop (helaas). maarja, voordat we ook maar 1 band hadden gezien hadden we al besloten dat we volgend jaar weer zullen gaan.
kheb er alweer zin in, dat wordt dus als ik weer geld heb snel kaarten bestellen :)
toch wel grappig dat ik een aantal van jullie in de beergarten trof :p .
dit was een festival om nooit te vergeten. :D

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Angelos schrieb:
sooo, mn 1e wacken zit erop (helaas). maarja, voordat we ook maar 1 band hadden gezien hadden we al besloten dat we volgend jaar weer zullen gaan.
kheb er alweer zin in, dat wordt dus als ik weer geld heb snel kaarten bestellen :)
toch wel grappig dat ik een aantal van jullie in de beergarten trof :p .
dit was een festival om nooit te vergeten. :D

zo ging het bij mijn eerste wacken ook :D

stratovana

Newbie
30 Juli 2006
8
0
46
Zo, ik ben nu ook weer onder de levenden :p :) :D Ik had geen voeten meer over. Doordat ik zo bezig was met foto's maken ben ik helamaal vergeten naar de beergarten te komen.

Ook ik wil absoluut volgend jaar er weer bij zijn. Alleen ik ga niet meer met de trein dan. Gewoon de auto.

Foto's van Arch Enemy staan op mijn website onder Arch Enemy en de rest volgt later deze week...

www.stratovana.nl

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
stratovana schrieb:
Zo, ik ben nu ook weer onder de levenden :p :) :D Ik had geen voeten meer over. Doordat ik zo bezig was met foto's maken ben ik helamaal vergeten naar de beergarten te komen.

Ook ik wil absoluut volgend jaar er weer bij zijn. Alleen ik ga niet meer met de trein dan. Gewoon de auto.

Foto's van Arch Enemy staan op mijn website onder Arch Enemy en de rest volgt later deze week...

www.stratovana.nl

foto's van mij staan in een andere thread ;)

plekje in de auto voor volgend jaar heb ik alweer gereserveerd :D

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.882
8.592
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Als Naïk weer mee gaat, dan weer met de wagen, anders neem ik gewoon de trein. Daar is niks nie mis mee, alleen zorgen dat je onderweg kan uitrusten in een of ander (boeren)gat danwel 'n stad.