Winterslaap
W:O:A Metalhead
mja...ff wat ars....is er iemand wel is in Portugal geweest....Albufeira of pria de oura??? enig id of je daar nog een metaltentje hebt?
Winterslaap schrieb:mja...ff wat ars....is er iemand wel is in Portugal geweest....Albufeira of pria de oura??? enig id of je daar nog een metaltentje hebt?
agresionpower schrieb:ik ben 7 jaar geleden in portugal geweest, niet echt opgelet welke plaatsen dat waren en al helemaal niet wat voor kroegen ze daar hebben...
maar er is als het goed is een site waar je wereldwijd allerlij pubs cafe's en baren kan opzoeken die rock/metal draaien..
ben alleen ff de link kwijt
Winterslaap schrieb:ja ..di heb ik intussen gevonden..metaltravelguide.com.....jammergenoeg zit de plaats er niet tussenbale
agresionpower schrieb:mja in dat geval moet je zelf maar rond kijken in die plaatsen he
gaan er trouwns mensen naar ocultfest dit jaar?
agresionpower schrieb:mja in dat geval moet je zelf maar rond kijken in die plaatsen he
gaan er trouwns mensen naar ocultfest dit jaar?
Ik ook niet meer. M'n systeem vindt 't allesbehalve plezant dat ik 't zo vergooiNemesiss schrieb:ik ga voorlopig ff helemaal nergens heen.... eerst schuld afbetalen dan weer feesten![]()
Lady_Wolf schrieb:occultfest is toch 2 september?
(na gecheckt te hebben)
Ik ga 2 september (met MU) naar Baroeg Open Air, dichterbij en gratis
gezellig een pit bouwen bij After Forever
Quark schrieb:Ik kan voorlopig geen festival meer zien!!!
Was dit weekend op Folkwoods (in Nuenen) en heb m'n systeem weer helemaal in de vernieling gezopen!!! Mensch war dat gut!!
Mijn festivalseizoen zit er nu op. Wachten tot oktober voor Gnoff Gesloten Air![]()
Ik ook, maar m'n maag niet echt!agresionpower schrieb:hmm raar ik was afgelopen weekend op dokk'um open air en ik krijg juist steeds meer zin in festivals![]()
Quark schrieb:Ik ook, maar m'n maag niet echt!
Teveel gezopen de laatste 2 weken.
Ach ja, nog ff en ik kan weer. Gelukkig heb ik deze week weer verlof (morgen een feestdag hier).
O ja, ik weet weer waarom ik in België woon! €5,30 voor shag!Mensch wie teuer!!!