Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
40
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
volgend jaar gaan wij een stuk eerder, dit jaar zijn we anderhalf uur eerder weggegaan als vorig jaar, maar we stonden nog verder weg. Waar wij zaten stond geloof ik niet eens meer op het kaartje :eek:
Volgend jaar maar op zondag weg ofzo.

zeg Quark jij als echte Belg *ahum* zijnde, je moet ons helpen. We gaan in oktober naar Brugge, en daar gaan we een sneukeltocht doen. WTF is een sneukeltocht?

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Lady_Wolf schrieb:
volgend jaar gaan wij een stuk eerder, dit jaar zijn we anderhalf uur eerder weggegaan als vorig jaar, maar we stonden nog verder weg. Waar wij zaten stond geloof ik niet eens meer op het kaartje :eek:

ja kreeg smsje van main dat jullie volgend jaar eerder gaan (maar kan natuurlijk weer niet terug smsen :p ).
ik ga waarschijnlijk weer gewoon zondag, en dan hoop ik weer op de zelfde plek te staan als dit jaar...
dat was een erg chill plekje moet ik zeggen :D

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.878
8.592
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Lady_Wolf schrieb:

zeg Quark jij als echte Belg *ahum* zijnde, je moet ons helpen. We gaan in oktober naar Brugge, en daar gaan we een sneukeltocht doen. WTF is een sneukeltocht?
Een kuiertocht. En nu weet je nog niks zeker.

Volgens mijn klein onderzoek is 't een wandeltocht. Niet meer/niet minder.

Maar ja, ik woon in Limburg, mss noemen ze 't gewoon 'n wandeltocht hier. M'n West-Vlaams is allerbelabberdst.

Lady_Wolf

4 Juli 2006
33.175
0
81
40
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
agresionpower schrieb:
ja kreeg smsje van main dat jullie volgend jaar eerder gaan (maar kan natuurlijk weer niet terug smsen :p ).
ik ga waarschijnlijk weer gewoon zondag, en dan hoop ik weer op de zelfde plek te staan als dit jaar...
dat was een erg chill plekje moet ik zeggen :D

Wij komen met zn 4en wss met een busje naast jullie staan, en jullie de hele tijd vervelen, en klef doen als 2 stelletjes zijnde :p (tot de komma is het serieus)

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
eindelijk een beetje bijgekomen... hadden er trouwens nog meer mensen last van de giga file vanuit wacken.... we hebben er 6 uur over gedaan om 60 kilometer van onze tent vandaan te komen.... in totaal hebben we iets meer dan 14 uur er over gedaan om thuis te komen.... en dat voor een ritje van ongeveer 6 uur.... :( dat was toch wel het grootste minpunt van wacken....

Maar wacken was weer geweldig :D:D:D

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.878
8.592
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Nemesiss schrieb:
eindelijk een beetje bijgekomen... hadden er trouwens nog meer mensen last van de giga file vanuit wacken.... we hebben er 6 uur over gedaan om 60 kilometer van onze tent vandaan te komen.... in totaal hebben we iets meer dan 14 uur er over gedaan om thuis te komen.... en dat voor een ritje van ongeveer 6 uur.... :( dat was toch wel het grootste minpunt van wacken....

Tip: Vertrek voor dag en dauw. Of om 8.00u. Wij hadden geen enkele file! Zelfs niet naar Hamburg. Wat wil je? Als 30.000 man dezelfde richting op wil, naar HH en er zijn (zoals gewoonlijk) werken op de A23 (stuk geen snelweg bv) dan zit je dus geheid vast!

Lady_Wolf

4 Juli 2006
33.175
0
81
40
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Nemesiss schrieb:

teeeeeeeeeeeeeeeering :eek: , MU en ik maar klagen over anderhalf uur in de file. Op die zelfde snelweg. Nou ja snel.
Maar idd vorig jaar gingen we om 7.30 weg en hadden we nergens last van

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
mja....idd voor dag en dauw wegwezen... vriendin van mij heeft is een keer 9 uur vastgestaan en was 20km verdergekomen....die baalde als een stekker.. volgende keer vroeg op...dat helpt gegarandeerd

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Nemesiss schrieb:

ja ik ben zelfs knakworsten gaan warmmaken op de snelweg omdat we zo lang stil stonde :p