Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

sxabbi

W:O:A Metalhead
26 Apr. 2006
129
0
61
Nemesiss schrieb:
zeg het maar.... ik werk voornamelijk op vrijdagavond maar dat kan ik ook wel een keer ruilen dan kan ik meezuipen

maakt mij niet uit roep maar wat. heb binnekort alleen wel exames :(

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.082
8.668
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Zeg, als we gaan meeten, noem dan gelijk 'n dag op da iedereen kan!!! Zo kan ik evt. mss iets regelen om 's 'n weekend alleen te zijn, en terug te zijn in eigen land! (m'n lief houdt nl. niet zo van die muziek, dus ik zal 't echt in m'n eentje moeten doen!) En natuurlijk wil ik 'n slaapplek! Kan zonder auto niet terug naar m'n Neerpelt 's nachts. (want de NMBS heeft de goede gewoonte om er 's nachts zo rap mee op te houden)

Maar ik had eigenlijk eerst 'n meeting hier gepland, is voor mij gemakkelijker zonder auto, en jullie kunnen (volgens mij) toch allemaal rijden! (als je tenminste je rijbewijs hebt)

Enfin soit.

Of zie ik hier 'n romance opbloeien???? Want in dat geval moe'k wegblijven om die eerst te laten opbloeien.

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
*heelverhaal over meeten*

Nouja ik dacht zelf aan de zomervakantie... omdat het grootste gedeelte van ons nog steeds schoolgaand is... ook met het meeten in jou richting quark lijkt het me slim om te wachten op de zomervakantie....