en het meisje met de eierstokjes dan????Quark schrieb:Goh Nemesiss, ik hier?
![]()

Lijkt me eerlijk gezegd ook geen slecht idee.Nemesiss schrieb:Nouja ik dacht zelf aan de zomervakantie... omdat het grootste gedeelte van ons nog steeds schoolgaand is... ook met het meeten in jou richting quark lijkt het me slim om te wachten op de zomervakantie....
welk niveau..... hebben we een niveau dan???sxabbi schrieb:oke hoe later het wordt hoe hoger/groter het nivo wordt![]()

Tja, waar die is gebleven???Nemesiss schrieb:en het meisje met de eierstokjes dan????![]()
dan pasNemesiss schrieb:Nouja ik dacht zelf aan de zomervakantie... omdat het grootste gedeelte van ons nog steeds schoolgaand is... ook met het meeten in jou richting quark lijkt het me slim om te wachten op de zomervakantie....

jah we moeten gewoon ff kijken... wie naar welk festival en wanneer er dan vrij isQuark schrieb:Lijkt me eerlijk gezegd ook geen slecht idee.
Hou alleen rekening met het festivalseizoen. (Dong Open Air o.a.)
Quark schrieb:Tja, waar die is gebleven???
mag van mij ook eerder..... ik ga kijken of ik in het antikraak slaapplaats kan regelen dan....sxabbi schrieb:dan pas![]()
Dan pas! Mei is zo rap weer over. Dan hebben we 't al over schoolvakanties.sxabbi schrieb:dan pas![]()

Nemesiss schrieb:mag van mij ook eerder..... ik ga kijken of ik in het antikraak slaapplaats kan regelen dan....

jah belgie!!!! is dichterbij dan wacken hoorQuark schrieb:Dan pas! Mei is zo rap weer over. Dan hebben we 't al over schoolvakanties.
En ik moet GVD vanuit 't BUITENLAND komen, in case you forgot![]()

Mij hebben ze altijd geleerd: "Hoe later op de avond, hoe schoner 't volk"sxabbi schrieb:oke hoe later het wordt hoe hoger/groter het nivo wordt![]()
alleen jij hoor.... de rest zoekt het maar uitsxabbi schrieb:en bij jou dan???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Da's dan ook weer waar. Alleen wil ik nie weten wat de NS wil hebben voor 'n H/T van Roosendaal (Gr) tot Beverwijk, als ze 't al kunnen uitgeven! (anders Haarlim, en dan bijbetalen, maar daar he'k nu nie zoveel goesting in)Nemesiss schrieb:jah belgie!!!! is dichterbij dan wacken hoor![]()