sxabbi
W:O:A Metalhead
- 26 Apr. 2006
- 129
- 0
- 61
nou vanaf haarlem kost een retourtje beverwijk nog geen 5 euro geloof ik.... en het is 20 min met de fietsQuark schrieb:Da's dan ook weer waar. Alleen wil ik nie weten wat de NS wil hebben voor 'n H/T van Roosendaal (Gr) tot Beverwijk, als ze 't al kunnen uitgeven! (anders Haarlim, en dan bijbetalen, maar daar he'k nu nie zoveel goesting in)

O ja, wij kunnen gaan kramperen zeker!!!Nemesiss schrieb:alleen jij hoor.... de rest zoekt het maar uit![]()

sxabbi schrieb:

Quark schrieb:O ja, wij kunnen gaan kramperen zeker!!!
![]()
is een mogelijkheid 
Quark schrieb:O ja, wij kunnen gaan kramperen zeker!!!
![]()

M'n fiets neem ik liever nie mee. Ze zien me al afkomen in de trein. Een slechtziende met een slechtziendenkaart (gratis reizen in BE) met 'nen velo. Ze gaan zich hardop vragen stellen of ik wel recht heb op die kaart! (en natuurlijk, ik wil die kaart heel graag houden!!!!!)Nemesiss schrieb:nou vanaf haarlem kost een retourtje beverwijk nog geen 5 euro geloof ik.... en het is 20 min met de fiets![]()
owh... jah lopen is 45 min ongeveer.... 15 min met de bus....Quark schrieb:M'n fiets neem ik liever nie mee. Ze zien me al afkomen in de trein. Een slechtziende met een slechtziendenkaart (gratis reizen in BE) met 'nen velo. Ze gaan zich hardop vragen stellen of ik wel recht heb op die kaart! (en natuurlijk, ik wil die kaart heel graag houden!!!!!)
Meneer pastoor:"En God is overal!!!:sxabbi schrieb:dat maakt mij niet uit ik heb net te horen gekregen dat ik een slaapplaats heb![]()
"

"Bij passende datum, hou ik me aanbevolen. Moet toch over Den Haag (HS) rijden, mag je "gratis" meerijden!sxabbi schrieb:ja ik ben nog steets zoekende voor medereisgenoten
Quark schrieb:Bij passende datum, hou ik me aanbevolen. Moet toch over Den Haag (HS) rijden, mag je "gratis" meerijden!
Bus ça va.Nemesiss schrieb:owh... jah lopen is 45 min ongeveer.... 15 min met de bus....
Gooi ze!!!Nemesiss schrieb:nou bedenken jullie nog ff een datum.... dan ga ik eens kijken of ik nog wat kan winnen met darten..... wedstrijd...geen zin in eigenlijk.... misschien tot straks...
![]()
Nemesiss schrieb:nou bedenken jullie nog ff een datum.... dan ga ik eens kijken of ik nog wat kan winnen met darten..... wedstrijd...geen zin in eigenlijk.... misschien tot straks...
![]()