Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
Da's dan ook weer waar. Alleen wil ik nie weten wat de NS wil hebben voor 'n H/T van Roosendaal (Gr) tot Beverwijk, als ze 't al kunnen uitgeven! (anders Haarlim, en dan bijbetalen, maar daar he'k nu nie zoveel goesting in)
nou vanaf haarlem kost een retourtje beverwijk nog geen 5 euro geloof ik.... en het is 20 min met de fiets :D

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.082
8.668
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Nemesiss schrieb:
nou vanaf haarlem kost een retourtje beverwijk nog geen 5 euro geloof ik.... en het is 20 min met de fiets :D
M'n fiets neem ik liever nie mee. Ze zien me al afkomen in de trein. Een slechtziende met een slechtziendenkaart (gratis reizen in BE) met 'nen velo. Ze gaan zich hardop vragen stellen of ik wel recht heb op die kaart! (en natuurlijk, ik wil die kaart heel graag houden!!!!!)

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
M'n fiets neem ik liever nie mee. Ze zien me al afkomen in de trein. Een slechtziende met een slechtziendenkaart (gratis reizen in BE) met 'nen velo. Ze gaan zich hardop vragen stellen of ik wel recht heb op die kaart! (en natuurlijk, ik wil die kaart heel graag houden!!!!!)
owh... jah lopen is 45 min ongeveer.... 15 min met de bus....

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
nou bedenken jullie nog ff een datum.... dan ga ik eens kijken of ik nog wat kan winnen met darten..... wedstrijd... :( geen zin in eigenlijk.... misschien tot straks... ;)

sxabbi

W:O:A Metalhead
26 Apr. 2006
129
0
61
Nemesiss schrieb:
nou bedenken jullie nog ff een datum.... dan ga ik eens kijken of ik nog wat kan winnen met darten..... wedstrijd... :( geen zin in eigenlijk.... misschien tot straks... ;)

good luck