Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

meeeiuw

W:O:A Metalhead
D&D uhmm doet me denken aan de film NERD.

ja ik snap de lol er niet van om op een kleedje te gaan zitte en dan je meuk verkopen enso:s maar goed haha verder normaal vind ik het altijd wel leuk bij de flame in amersfoort heeft altijd buite een podium met allemaal leuke rock/metal bandjes echt goed te doen.helaas was ik dit jaar ziek.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
meeeiuw schrieb:
D&D uhmm doet me denken aan de film NERD.

ja ik snap de lol er niet van om op een kleedje te gaan zitte en dan je meuk verkopen enso:s maar goed haha verder normaal vind ik het altijd wel leuk bij de flame in amersfoort heeft altijd buite een podium met allemaal leuke rock/metal bandjes echt goed te doen.helaas was ik dit jaar ziek.

de enigste mensen die ik ken die het spelen zijn anders allemaal metalheads en goths...

niks mis mee dus

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
ieder zijn eigen mening.... ik snap bijvoorbeeld het nut niet van vissen.... maarja een semi adhd-er kan ook nogal moeilijk stil zitten...

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
Ik had nooit gezegd dat je moest gaan zwemmen! Ge had ook mogen hardlopen/fietsen/windsurfen/paraglyden/weet-ik-veel'en.....
aaaaahhhh kijk..... dan win ik het waarschijnlijk wel....nouja geen idee eigenlijk hoe snel een vis is... :cool:

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.892
8.599
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Nemesiss schrieb:
aaaaahhhh kijk..... dan win ik het waarschijnlijk wel....nouja geen idee eigenlijk hoe snel een vis is... :cool:
Een vis kan heel rap zijn. Hangt van de vis af. Maar een ding hebben ze gemeen, hun reactievermogen is veeeeel sneller als die van de mensch! Binnen een fractie van 0.1 seconde kunnen ze zich bv. omdraaien.

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
Een vis kan heel rap zijn. Hangt van de vis af. Maar een ding hebben ze gemeen, hun reactievermogen is veeeeel sneller als die van de mensch! Binnen een fractie van 0.1 seconde kunnen ze zich bv. omdraaien.
jah ziejewel dan win ik dus iig niet :cool: