Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

meeeiuw

W:O:A Metalhead
dat komt omdat als je 2 dagen niet kijkt dat je dan die hele gesprekke niet meer volgt:S en dat vind ik nogal storend.maar goed das misschien me eigen fout ook maar ik kan derook niks aan doen datik de griep krijg of wel:S naja doet er verder ook niet toe:D vind het alleen wel jammer dat er soms alsi k savonds ga kijken er echt geen normaal gesprek meer terug te vinden is aan gezien dan theheavytalk en so echt uren lang over bier hebben lopen lullen enso:p

meeeiuw

haha nou lees sommige gesprekken maar eens terug echt sommige gesprekken zijn werkelijk geen touw aan vast te knopen en dan gooi ik maar een topic switch er in zodat ik het ook weer begrijp maar goed dan lullen ze daarna gewoon weer ergens anders over haha opsich wel weer grappig hoor maar echt te volgen neeh

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.073
8.666
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
meeeiuw schrieb:
haha nou lees sommige gesprekken maar eens terug echt sommige gesprekken zijn werkelijk geen touw aan vast te knopen en dan gooi ik maar een topic switch er in zodat ik het ook weer begrijp maar goed dan lullen ze daarna gewoon weer ergens anders over haha opsich wel weer grappig hoor maar echt te volgen neeh
Da's ook 'n optie.

Of je gaat van Charlerio terug naar huis. (wat ik dus heb gedaan na ongeveer 'n maand en 'n half in Loverval te hebben vertoefd, reden bekend)

Eerlijk gezegd, ik ben blij dat 't allemaal achter de rug is, zodat ik kan uitkijken naar a.s. zaterdag in Krefeld.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
meeeiuw schrieb:
nee man het is echt een klote week de hele week ziek op bed gelegen:(dus heb alle leuke dinge natuurlijk weer gemist.maar goed iemand nog wat boeiends beleeft tijdens koningine dag ofzo?

ik ben vrijdag naar punk concert in leiden geweest.
daarna ben ik met de nachttrein naar utreg geweest en heb daar 2 uur in een park geslapen :p
daarna naar een punkfeest geweest bij een kraakpand in utreg en daar de hele dag en nacht geweest.
vervolgens de hele zondag geslapen, maar ben nu nog brak :p

sxabbi

26 Apr. 2006
129
0
61
ben laatst naar NASHVILLE PUSSY geweest. dat zijn nog eens dames die weten wat gietaarspellen is. op cd vint ik ze niks maar live waren ze snoeihard :D

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
meeeiuw schrieb:
nee man het is echt een klote week de hele week ziek op bed gelegen:(dus heb alle leuke dinge natuurlijk weer gemist.maar goed iemand nog wat boeiends beleeft tijdens koningine dag ofzo?
gewerkt.... het is dat je er goed voor betaald word maar anders doe ik het nooit meer... Jees wat is de mensheid irritant klootjesvolk zeg... feestweek en koninginnedag... 2 keer per jaar gaan we helemaal los... en dan mogen we ook aan het bar personeel zitten..... :mad: ben trots op mezelf dat ik niets bij andere gebroken heb