agresionpower
W:O:A Metalgod
ik moet ff kijken of ik naar graspop kom...
ligt een beetje aan me portmonee en of ik vrij heb rond die tijd...
ligt een beetje aan me portmonee en of ik vrij heb rond die tijd...
meeeiuw schrieb:haha oke dan..ik als 18 jarige ben overal wel welcom ik ga alleen geen ruzie zoeken in de flamehaha al die "confederates " daaro.
ik ben bijna dagelijks inde boothill te vinden en ook wel in de brutus dus tja
meeeiuw schrieb:sorry hoor wat voor iq hebben die vrienden van je dat kan niet hoog zijn:S
Ach ja, de hollanders.....agresionpower schrieb:als die dronken zijn trekken ze zich nergens wat van aan.
maarja die gasten deden niet meer dan zeggen dat ze ons gingen verdrinken.. nou ik stond te schudden op me benen.... NOT
agresionpower schrieb:als die dronken zijn trekken ze zich nergens wat van aan.
maarja die gasten deden niet meer dan zeggen dat ze ons gingen verdrinken.. nou ik stond te schudden op me benen.... NOT
JUPILER, JUPILER, MANNEN WETEN WAAROM!!!Nemesiss schrieb:hmmm hooor ik bier???
Quark schrieb:JUPILER, JUPILER, MANNEN WETEN WAAROM!!!
MAES = NIET te zuipen
CRYSTAL ~ ça va, begint me steeds beter te bevallen.
STELLA ARTOIS = OOK NIET te zuipen.
Maar 'n goei Leffe op zijn tijd.....![]()
Tja, ieder z'n goesting.Winterslaap schrieb:ik hou t lekker bij de Nederlandse VIEUX!!!!![]()
Nemesiss schrieb:leffe is goed idd... voornamelijk hertog jan...
volgens mij moet ik me heel hard gaan schamen als ik zeg dat ik nog nooit vieux gedronken heb....![]()
jah dat weet ik... ik schenk het regelmatig in de kroeg waar ik werk... heb wel alle wiskey's uit geprobeerd.... wow misselijk en lamWinterslaap schrieb:DAT MEEN JE NIET!!! hahaha ...nou.....dan moet je dat maar is gauw gaan proberen dan! ....met cola!![]()
Nemesiss schrieb:jah dat weet ik... ik schenk het regelmatig in de kroeg waar ik werk... heb wel alle wiskey's uit geprobeerd.... wow misselijk en lammorgen maar colavieux dan