das tenminste nog een gat.amersfoort weet niet wat ze wilagresionpower schrieb:nee huizen is lekker wou je zeggen![]()
nou niet zeiken... beverwijk spant de kroon hoormeeeiuw schrieb:das tenminste nog een gat.amersfoort weet niet wat ze wil
dan kom ik binnenkort bij jou de boel wel op stelten zettenmeeeiuw schrieb:haha nou ja amersfoort is wel gezellig maar ja qua politiek:S
Quark schrieb:Forget it guys (and girls)!!! Er is geen beter dorp in Nederland dan...........
Best!!!
De naam alleen zegt 't al!!! Best = GEEN BETERE (overtreffende trap van "goed")
uiteraard.... kijken of ik een keer een zondag vrij kan regelen en dan kom ik wel ff langsmeeeiuw schrieb:haha gezellig hou ik je aan hoor![]()
Voor sex moet je nu niet echt in Sexbierum zijn geloof ik. (maar allez, da'k nie weet nie)Nemesiss schrieb:En ik maar denken dat sexbierem het beste dorp in nederland was![]()
en de combi hertog en rockachtig???meeeiuw schrieb:ligt er aan waar je wilt gaan drinken,amstel,hertog,guinnis ofzo in the irish pub,of de lobbis di ehebben 100 soorten bier ofzo,maarja rock achtig is alleen boothill saloon,the flame,brutus
Pas op hè! Je vraagt wel veel van Amersfoort!!!Nemesiss schrieb:en de combi hertog en rockachtig???