Quark schrieb:Pas op hè! Je vraagt wel veel van Amersfoort!!!
![]()

Quark schrieb:Pas op hè! Je vraagt wel veel van Amersfoort!!!
![]()
rockachtig en hertog jan... dan ben ik tevredemeeeiuw schrieb:de boothill saloon verkoopt hertog.en we hebben een hertog jan cafe.
ik weet neit wat jij allemaal wenst?
dan proberen we ze alle 3meeeiuw schrieb:haha ja hertog word overal in amersfoort verkocht en rock tja dat zijn 3 cafes
ikke gelukkig ook niet.... maar soms is het wel eens heeeeeel lekker om gewoon zoveel te drinken dat niets je meer kan schelen.... gelukkig gebeurt dat ook maar 1 of 2 keer per jaarmeeeiuw schrieb:haha ik drinkook niet om dronke te worden zo veel drink ik helemaal niet
Nemesiss schrieb:ikke gelukkig ook niet.... maar soms is het wel eens heeeeeel lekker om gewoon zoveel te drinken dat niets je meer kan schelen.... gelukkig gebeurt dat ook maar 1 of 2 keer per jaar
Quark schrieb:[monthy-pyton-mode]
And now, something completely different
[/monthy-pyton-mode]
Wie van jullie (NL-taligen) gaat er naar Graspop? Anders wordt 't steeds wrreed moeilijk om jullie ook 's te zien, gezien ik (gelukkig) niet meer in Nederland woon!!!
Quark schrieb:[monthy-pyton-mode]
And now, something completely different
[/monthy-pyton-mode]
Wie van jullie (NL-taligen) gaat er naar Graspop? Anders wordt 't steeds wrreed moeilijk om jullie ook 's te zien, gezien ik (gelukkig) niet meer in Nederland woon!!!
En dan is de site van Wacken ook weer geüpdated. Die is te vinden op www.wacken.com/nl/woa2006/