Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
Quark schrieb:
JUPILER, JUPILER, MANNEN WETEN WAAROM!!!

MAES = NIET te zuipen

CRYSTAL ~ ça va, begint me steeds beter te bevallen.

STELLA ARTOIS = OOK NIET te zuipen.

Maar 'n goei Leffe op zijn tijd..... :p

ik hou t lekker bij de Nederlandse VIEUX!!!! ;)

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
leffe is goed idd... voornamelijk hertog jan...

volgens mij moet ik me heel hard gaan schamen als ik zeg dat ik nog nooit vieux gedronken heb.... :o

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
Nemesiss schrieb:
leffe is goed idd... voornamelijk hertog jan...

volgens mij moet ik me heel hard gaan schamen als ik zeg dat ik nog nooit vieux gedronken heb.... :o

DAT MEEN JE NIET!!! hahaha ...nou.....dan moet je dat maar is gauw gaan proberen dan! ....met cola! :D

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Winterslaap schrieb:
DAT MEEN JE NIET!!! hahaha ...nou.....dan moet je dat maar is gauw gaan proberen dan! ....met cola! :D
jah dat weet ik... ik schenk het regelmatig in de kroeg waar ik werk... heb wel alle wiskey's uit geprobeerd.... wow misselijk en lam :p morgen maar colavieux dan

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
Nemesiss schrieb:
jah dat weet ik... ik schenk het regelmatig in de kroeg waar ik werk... heb wel alle wiskey's uit geprobeerd.... wow misselijk en lam :p morgen maar colavieux dan

hahahha....ja moe je doen...alleen niet te veel in 1 keer...wor je ziek van als je t nie gewent bent ;)