Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
:( ga me oud voelen... (niet jou schuld hoor meeeiuw)

ach... ik zuip nog steeds menig knulletje eruit dus opzich ben ik ook nog niet zo oud... :D

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
meeeiuw schrieb:
haha ik drinkook niet om dronke te worden zo veel drink ik helemaal niet
ikke gelukkig ook niet.... maar soms is het wel eens heeeeeel lekker om gewoon zoveel te drinken dat niets je meer kan schelen.... gelukkig gebeurt dat ook maar 1 of 2 keer per jaar

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.883
8.595
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
[monthy-pyton-mode]
And now, something completely different
[/monthy-pyton-mode]

Wie van jullie (NL-taligen) gaat er naar Graspop? Anders wordt 't steeds wrreed moeilijk om jullie ook 's te zien, gezien ik (gelukkig) niet meer in Nederland woon!!!

En dan is de site van Wacken ook weer geüpdated. Die is te vinden op www.wacken.com/nl/woa2006/

Zuletzt bearbeitet:

meeeiuw

W:O:A Metalhead
Quark schrieb:
[monthy-pyton-mode]
[/monthy-pyton-mode]

Wie van jullie (NL-taligen) gaat er naar Graspop? Anders wordt 't steeds wrreed moeilijk om jullie ook 's te zien, gezien ik (gelukkig) niet meer in Nederland woon!!!

ik ga dat financieel niet redden.en vind de lineup verder ook niet echt heel boeiend tot nu toe.

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
[monthy-pyton-mode]
[/monthy-pyton-mode]

En dan is de site van Wacken ook weer geüpdated. Die is te vinden op www.wacken.com/nl/woa2006/

Misschien de laatste dag... zit ook niet echt ruim in de cash dus...... nouja ik laat het nog wel tijdig weten..